آنر مجیک 5 پرو با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
رونمایی آنر مجیک ۵ پرو در MWC 2023
آنر در رویداد MWC 2023‌ گوشی پرچم‌دار جدیدش، Magic5 Pro را با قیمت ۱,۲۷۰ دلار رونمایی کرد.
تبلیغات

آنر در MWC 2023‌ جدید‌ترین گوشی غیرتاشدنی خود، یعنی آنر مجیک ۵ پرو (Honor Magic 5 Pro) را رونمایی کرد. به‌گزارش دیجیتال‌ترندز، در پشت مجیک ۵ پرو ماژول دوربین بزرگ و دایره‌ای‌شکل قرار دارد که سه دوربین را میزبانی می‌کند. آنر این ماژول را «دوربین سه‌گانه Star Wheel» می‌نامد که در نوع خود چشمگیر است.

مجیک ۵ پرو صفحه‌نمایش ۶٫۸۱ اینچی با نرخ نوسازی پویا ۱۲۰ هرتز، فناوری LTPO، حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت و وضوح ۲۸۴۸ در ۱۳۱۲ پیکسل دارد. ضخامتش ۸٫۷ میلی‌متر و وزنش ۲۱۹ گرم است که آن را به گوشی‌ هوشمندی بزرگ و سنگین تبدیل می‌کند. صفحه‌نمایش آن در دو طرف و بالا و پایین خمیده شده تا با شاسی و پنل پشتی یکپارچه باشد.

نمایشگر با لبه‌های خمیده و چینش دوربین آنر مجیک ۵ پرو

مجیک ۵ پرو از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید عریض و دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳٫۵ برابر تشکیل شده است. آنر زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری، لرزش‌گیر حرکتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی، ویژگی ماکرو ۳۰ برابری و الگوریتم Falcon Capture را نیز ارائه می‌کند که وعده‌ی سرعت‌بخشیدن به کل تجربه‌ی دوربین از فوکوس تا پردازش تصویر را می‌دهد.

در پنل جلویی گوشی آنر یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین عمق‌سنج 3D برای باز‌کردن قفل گوشی قرار دارد. این دوربین می‌تواند ویدئوهای 4K را با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه فیلم‌برداری کند و گواهی +HDR10 نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های دوربین می‌توان به فوکوس خودکار لیزری و حسگر دمای رنگ و فناوری عکاسی محاسباتی «Ultra Fusion» آنر اشاره کرد.

رونمایی آنر مجیک ۵ پرو در MWC 2023

تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام قدرت سخت‌افزاری آنر مجیک ۵ پرو را تأمین می‌کند که با ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی همراه است. وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی مذکور را باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی برعهده دارد که با شارژ سیمی ۶۶ واتی SuperCharge Honor یا ۵۰ واتی بی‌سیم شارژ می‌شود. برای دریافت این ظرفیت از باتری، آنر باتری گرافیتی LiCoO2 را انتخاب کرده است که اجازه می‌دهد ظرفیت بیشتری از همان حجم یک سلول استاندارد استفاده‌شده در دستگاه‌های دیگر داشته باشد.

درنهایت باید بگوییم که آنر مجیک ۵ پرو از استاندارد مقاومت در‌برابر آب و گردوغبار IP68، اسپیکرهای استریو، حسگر اثر‌انگشت و سیستم‌عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری MagicOS 7.1 نیر برخوردار است. ناگفته نماند آنر برای این گوشی دو سال به‌روزرسانی اصلی نرم‌افزاری و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی را وعده می‌دهد. مجیک ۵ پرو آنر در یک پیکربندی مجهز به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و با قیمت ۱,۲۷۰ دلار روانه‌ی بازار می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات