گلکسی A14 4G با نمایشگر ۶٫۶ اینچی، تراشه Helio G80 و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد

دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
گلکسی A14 4G
سامسونگ گوشی هوشمند گلکسی A14 4G را با تراشه‌ Helio G80، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و نمایشگر ۶٫۶ اینچی IPS LCD برای بازار مالزی معرفی کرد.
تبلیغات

سامسونگ ماه قبل از گلکسی A14 5G برای بازارهای جهانی رونمایی کرد. این گوشی در ایالات‌متحده با تراشه‌ی Dimensity 700 عرضه می‌شود ولی مدل مخصوص سایر کشورهای جهان به اگزینوس ۱۳۳۰ مجهز شده است. اکنون غول فناوری کره‌ی جنوبی نسخه‌ی 4G این محصول را معرفی کرده است.

گلکسی A14 4G از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی IPS LCD با وضوح Full HD (معادل ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۲۰:۹ بهره می‌برد. لبه‌ی کناری این دستگاه نیز به حسگر اثر انگشت مجهز شده است.

بریدگی بالای نمایشگر گلکسی A14 4G میزبان دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی آن است و در پنل پشتی شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم لنز f/1.8، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هستیم.

به گزارش گیزموچاینا، گلکسی A14 4G از تراشه‌ی هشت هسته‌ای Helio G80 با فرکانس ۲ گیگاهرتز بهره می‌برد. این دستگاه همچنین ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد و از درگاه microSD پشتیبانی می‌کند. گوشی مورداشاره به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری One UI 5 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ عرضه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی A14 4G می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۵ وات اشاره کرد. این دستگاه ۲۰۱ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۶۷٫۷ در ۷۸ در ۹٫۱ میلی‌متر است.

قیمت گوشی گلکسی A14 4G هنوز مشخص نشده است اما در چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، سبز و قرمز به‌فروش می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات