می‌خواهید سال‌ها از گوشی خود استفاده کنید؟ نوکیا G22 مخصوص شما است

شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
مدل آبی گوشی نوکیا G22 در کنار ابزارهای تعمیر
نوکیا G22 با تمرکز ویژه بر تعمیرپذیری رونمایی شد. این گوشی اقتصادی نمایشگر ۹۰ هرتز و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دارد.
تبلیغات

نوکیا G22، یکی از سه گوشی جدید HMD Global، تمرکز ویژه‌ای روی تعمیرپذیری و توجه به محیط‌زیست دارد. HMD می‌گوید Nokia G22 مخصوص کسی است که می‌خواهد گوشی‌اش را برای طولانی‌ترین زمان ممکن استفاده کند.

به‌نوشته‌ی GSMArena، تحقیقات نشان می‌دهد اکثر مردم به‌دلیل شکستگی گوشی (مخصوصاً نمایشگر) و افت عملکرد باتری سراغ تعویض آن می‌روند. در همین زمینه، HMD تلاش کرده است تا موبایلی بسازد که به‌راحتی تعمیرپذیر باشد و بتوان باتری آن را عوض کرد.

کالبدشکافی گوشی نوکیا G22

فرایند تعویض باتری نوکیا G22 حدوداً پنج دقیقه طول می‌کشد و برای این کار به سوزن سیم‌کارت و پیک گیتار و پیچ‌گوشتی نیاز دارید. تعویض باتری به ابزارهای بیشتری نیاز دارد و مجموعاً ۲۰ دقیقه به‌طول می‌انجامد. HMD در همکاری با شرکت iFixit ابزار، راهنمای تصویری و قطعاتی را ارائه می‌دهد که برای تعویض صفحه‌نمایش و درگاه شارژ و باتری نوکیا G22 نیاز دارید.

HMD Global فرایند تعویض قطعات نوکیا G22 را بسیار ساده‌تر و سریع‌تر کرده است. به‌منظور تعویض باتری لازم نیست پنل پشتی را در‌معرض حرارت قرار دهید و برای برداشتن باتری از الکل استفاده کنید. پنل پشتی نوکیا G22 از پلاستیک کاملاً بازیافتی ساخته شده است.

نمایشگر گوشی نوکیا G22

گوشی نوکیا G22 به صفحه‌نمایش ۶٫۵۲ اینچ ۹۰ هرتز با وضوح +HD و شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ۳ مجهز است. در بالای نمایشگر، شاهد دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هستیم و در لبه‌ی کناری، حسگر اثرانگشت به‌چشم می‌خورد.

گوشی اقتصادی جدید نوکیا در پنل پشتی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی دارد. حسگر عمق‌سنج برای ثبت تصاویر پرتره کاربرد پیدا می‌‌کند.

مدل آبی گوشی نوکیا G22 نمای پشت
مدل خاکستری گوشی نوکیا G22 نمای پشت

نوکیا G22 به پردازنده‌ی Unisoc T606، چهار گیگابایت رم، ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و باتری ۲۰ وات ۵٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است و با اندروید ۱۲ روانه‌ی بازار می‌شود. این گوشی دو سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و سه سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کند.

بر‌اساس اعلام HMD Global، گوشی نوکیا G22 را در رنگ‌های آبی و خاکستری و با قیمت ۱۷۹ یورو می‌توان تهیه کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات