به‌روزرسانی پایدار MIUI 14 برای شیائومی Mi11 اولترا منتشر شد

شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
می 11 اولترا / Mi 11 Ultra شیائومی در دو مدل مشکی و سفید از نمای پشت زاویه سه رخ
شیائومی انتشار نسخه‌ی پایدار آپدیت MIUI 14 را برای گوشی هوشمند Mi11 Ultra آغاز کرد.
تبلیغات

Mi11 اولترا یکی از گوشی‌های رده‌بالای شیائومی است که آوریل ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار شد. این دستگاه به‌طور پیش‌فرض با MIUI 12 مبتنی‌بر اندروید ۱۱ عرضه شد و حالا به‌روزرسانی اندروید ۱۳ برای آن دردسترس قرار گرفته است. طبق گزارش‌های کاربران اکنون نسخه‌ی پایدار MIUI 14 با شماره ساخت V14.0.6.0.TKACNXM و حجم ۵٫۴ گیگابایت برای این گوشی منتشر شده است.

به گزارش گیزچاینا، ساده‌سازی سیستم، یکی از مزیت‌های مهم به‌روزرسانی MIUI 14 برای شیائومی Mi11 Ultra است. این آپدیت همچنین به‌طور بهینه‌تری از حافظه استفاده می‌کند و مصرف باتری را نیز کاهش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های آپدیت مذکور می‌توان به موتور فوتون اشاره کرد که باعث افزایش سرعت اجرای برنامه‌ها می‌شود. بهبودهای جزئی نیز تأثیر چشمگیری روی عملکرد کلی سیستم‌عامل این گوشی دارند.

به روزرسانی MIUI 14 برای شیائومی Mi11 ultra

شیائومی Mi 11 اولترا از طراحی رده‌بالا با پنل پشتی سرامیکی بهره می‌برد و نمایشگر آن نیز با پوششی از جنس گوریلاگلس ویکتوس پوشانده شده است. این محصول از صفحه‌نمایش ۶٫۸۱ اینچی AMOLED با وضوح ۳۲۰۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می‌برد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از HDR10 Plus و روشنایی ۱۷۰۰ نیتی اشاره کرد.

شایان‌ ذکر است به‌روزرسانی MIUI 14 حدود دو هفته قبل با شماره نسخه‌ی 14.0.8.0.TKBCNXM برای شیائومی Mi11 نیز منتشر شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات