به‌روزرسانی MIUI 14 برای ردمی نوت ۱۰ و پوکو F3 GT منتشر شد

دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
عکاسی با گوشی ردمی نوت ۱۰ شیائومی
موج به‌روزرسانی MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ اکنون به گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ و پوکو F3 GT رسیده است.
تبلیغات

ردمی نوت ۱۰ ازجمله گوشی‌های محبوب میان‌رده و خوش‌قیمت بازار بود که به‌خصوص در بازار هند با استقبال خوبی مواجه شد. این دستگاه قابلیت‌های بسیار جذابی مثل نمایشگر AMOLED و دوربین پشتی چهارگانه را ارائه می‌دهد که در موفقیت آن نقش مهمی ایفا کرده‌اند. اکنون انتشار به‌روزرسانی MIUI 14 برای گوشی مذکور از کشور هند آغاز شده است. این آپدیت مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و تغییرات مثل بهبود عملکرد کلی سیستم، شارژدهی طولانی‌تر، رابط‌ کاربری روان‌تر و امنیت بهتر را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. به‌رورزسانی مورداشاره برای دارندگان پوکو F3 GT نیز منتشر شده است.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، MIUI 14 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ برای ردمی نوت ۱۰ و پوکو F3 GT به‌ترتیب با شماره‌ی ساخت V14.0.1.0.SKGINXM و V14.0.1.0.TKJINXM منتشر شده است. این به‌روزرسانی ویژگی‌های جدیدی ارائه می‌دهد که ازجمله می‌توان به طراحی جدید حباب‌های برنامه‌های پیام‌رسانی، مجوزهای یک‌بار مصرف برای کنترل دسترسی برنامه‌ها به میکروفون یا دوربین، امکان جابه‌جایی سریع‌تر بین منابع صوتی ورودی، حالت تیره‌ی پیشرفته‌تر، تصاویر پس‌زمینه‌ی پویا و غیره اشاره کرد.

یکی از بهترین قابلیت‌های MIUI 14 برای ردمی نوت ۱۰ و پوکو F3 GT، سیستم مدیریت حافظه‌ی مبتنی‌بر هوش مصنوعی است که با بهینه‌سازی استفاده از رم دستگاه، عملکرد بدون لگ برنامه‌ها و سرویس‌های درحال اجرا را تضمین می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود کاربران بتوانند سریع‌تر بین برنامه‌های درحال اجرا جابه‌جا شوند و به‌طور کلی عملکرد رابط کاربری را بهبود می‌بخشد. برنامه‌ی جدید برای نمایش اطلاعات آب‌وهوا، برنامه‌ی بهبودیافته‌ی دوربین و بازطراحی بخش نمایش مصرف باتری از دیگر تغییرات این به‌روزرسانی هستند. این آپدیت همچنین بهبودهای امنیتی دیگری مثل مدیریت پیشرفته‌تر سیستم مجوز برنامه‌ها و داشبورد حریم‌خصوصی جدیدی را ارائه می‌دهد.

گوشی پوکو F3 جی تی در دو رنگ مشکی و نقره‌ای

برای دریافت MIUI 14 رو پوکو F3 GT یا ردمی نوت ۱۰، ابتدا وارد برنامه‌ی تنظیمات گوشی خود شوید و سپس در بخش About Phone روی System Updates ضربه بزنید. اگر آپدیت جدید برای شما دردسترس قرار گرفته است می‌توانید به‌راحتی آن را دانلود و نصب کنید. البته پیشنهاد می‌شود قبل‌ از اقدام به انجام این‌ کار، از فایل‌ها و اطلاعات مهم روی دستگاه، نسخه‌ی پشتیبانی تهیه کند. همچنین اگر به‌روزرسانی مذکور هنوز برای شما ارائه نشده است، می‌توانید طی روزهای آینده به بخش آپدیت دستگاه خود مراجعه کنید زیرا نسخه‌های جدید MIUI مثل بسیاری از به‌روزرسانی‌های اندرویدی شرکت‌های دیگر به‌صورت دسته‌ای منتشر می‌شود و شاید برخی افراد آن را دیرتر از سایرین دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات