سامسونگ می‌خواهد از پلاستیک ۱۰۰ درصد بازیافتی در ساخت گوشی‌های هوشمندش استفاده کند

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
استفاده از پلاستیک بازیافتی در ساخت گوشی سامسونگ
سامسونگ در راستای تلاش‌های خود برای حفظ محیط‌زیست تصمیم‌ دارد از پلاستیک ۱۰۰ درصد بازیافت‌شده در تولید گوشی‌های هوشمند خود بهره ببرد.
تبلیغات

سامسونگ استفاده از مواد سازگار با محیط‌زیست در ساخت گوشی‌های هوشمند و لوازم خانگی خود را از سال گذشته آغاز کرده است. این برند کره‌ای امسال از مواد بازیافتی بیشتری در تولید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S23 استفاده کرد و قصد دارد در آینده نیز همین روند را ادامه دهد به‌طوری‌که روزی فقط از پلاستیک‌های ۱۰۰ درصد بازیافتی در ساخت این محصولات بهره ببرد.

به‌ گزارش سم‌موبایل، سامسونگ تصمیم دارد استفاده از پلاستیک بازیافت‌شده و سایر مواد سازگار با محیط‌زیست را در محصولات خود گسترش دهد تا بتواند در کاهش اثرات زیست‌محیطی مؤثرتر عمل کند. این شرکت قبلاً از مواد بازیافتی در ساخت سری گلکسی S22 و گلکسی S23 و همچنین برخی دیگر از گوشی‌های رده‌بالای خود استفاده کرده است. غول فناوری کره‌ی جنوبی قصد دارد تا سال ۲۰۵۰ به‌طور کامل از پلاستیک‌های ۱۰۰ درصد بازیافتی در تولید گوشی‌های هوشمند خود بهره ببرد.

استفاده از پلاستیک بازیافتی در تولید گلکسی s23

پارک سونگ سان، معاون اجرایی و رئیس تیم تحقیق‌وتوسعه‌ی مکانیکی سامسونگ MX گفت:

شاید بپرسید کمپین ما چه تأثیری روی محیط‌زیست خواهد داشت، اما با توجه به سبد بسیار گسترده‌ی محصولات سامسونگ، این مقدار بسیار قابل‌توجه خواهد بود. ما فکر می‌کنیم این اقدام می‌تواند بازتاب کوچک اما معناداری برای هر مشتری داشته باشد.
- پارک سونگ سان

سامسونگ در تولید ۱۲ قطعه‌ی داخلی گلکسی S23 از پلاستیک بازیافتی استفاده کرده که نسبت به‌ نسل قبلی این دستگاه ۶ قطعه بیشتر است. این شرکت اعلام کرد تا پایان سال ۲۰۲۳ به کاهش ۱۵ تن تور ماهی‌گیری دور ریخته‌شده در اقیانوس‌ها کمک خواهد کرد. پارک سونگ سان همچنین اظهار داشت شرکت متبوعش با همکاری سایر برندها و شرکای خود، به بازیافت مواد کمیابی مثل طلا و کبالت کمک می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات