تاریخ عرضه احتمالی گلکسی A34 5G و A14 4G

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
نمای پشتی گلکسی A34 سامسونگ رنگ لیمویی
براساس اطلاعاتی که اخیرا فاش شده گلکسی A34 5G و A14 4G در اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی عرضه خواهند شد.
تبلیغات

به گزارش notebookcheck گلکسی A34 قرار است در اواخر سال ۲۰۲۳ همراه با دیگر دستگاه‌هایی که ممکن است شامل نسخه غیر 5G گوشی A14 باشد، عرضه شود. اطلاعات فاش شده، مشخصات اتصالات شبکه این گوشی‌ها را مشخص کرده است.

پیش‌بینی می‌شود نسخه‌ی ۲۰۲۳ از گوشی میان‌رده‌ی A34 5G، ظاهری شبیه به نسخه‌ لایت پرچمدار سامسونگ داشته باشد؛ این گوشی در رنگ‌بندی متنوعی عرضه خواهد شد و تنها رنگ آبی تیره را نخواهد داشت که ظاهرا تنها برای گلکسی اس ۲۳ حفظ خواهد شد. در مورد جانشین A33 ، رنگ‌ها به جای ارغوانی یا کرم، رنگ لیمویی یا بنفش هستند.

با وجود اینکه رندرهای گلکسی A14 4G هنوز فاش نشده‌اند اما بعضی از مشخصات گفته شده می‌تواند در مورد گلکسی A14 4G نیز صادق باشد. نام این گوشی‌ در کنار A34 5G یا SM-A346E/DSN در پایگاه‌داده رسمی گواهی NBTC تایلند مشاهده شده است.

واضح است که در دستگاه پایین‌رده فقط از شبکه ارتباطات 4G/LTE پشتیبانی می‌شود. این موضوع در نام مدل فاش شده از این گوشی یعنی SM-A145F/DSN نیز مشهود است. گوشی A14 5G که سال قبل عرضه شد با شماره مدل SM-A146x ثبت شده بود. گوشی‌ A54 در رویداد چند منطقه‌ای سامسونگ در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ (۳۰ مارس ۲۰۲۳) معرفی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات