مشخصات ظاهری وان پلاس نورد 3 لو رفت

یک‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
گوشی وان پلاس نورد ۳
ظاهرا گوشی وان پلاس نورد 3 به نمایشگر ۶.۵ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد.
تبلیغات

گفته می‌شود میان‌رده جدید شرکت چینی وان پلاس دارای یک صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچی با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۸۱۰۰ یا ۸۲۰۰ است.

اطلاعات منتشر شده از وان پلاس نورد ۳ در توییتر

همان‌طور که در تصویر منتشر شده مشاهده می‌کنید، اطلاعاتی در مورد رم و حافظه ذخیره‌سازی این تلفن همراه وجود ندارد اما در بخش دوربین، وجود یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی همراه با لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) به عنوان دوربین اصلی، یک دوربین با لنز عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سوم با وضوح پایین امیدوارکننده به نظر می‌رسد. در بخش جلویی دستگاه نیز یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده گوشی وان پلاس نورد ۳ از یک باتری ۴۵۰۰ یا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه خواهد کرد که از شارژ پرسرعت ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. 

با توجه به توضیحات نوشته شده در سایت جی اس ام آرنا، نباید اطلاعات فاش شده گوشی وان پلاس نورد ۳ را با مدل نورد 3CE اشتباه گرفت. طبق آخرین اخبار، گوشی وان پلاس نورد 3CE دارای یک صفحه نمایش ۶/۷ اینچی از نوع ال‌سی‌دی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز با پشتیبانی از فناوری HDR10 بوده و از پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ در کنار ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. در بخش دوربین‌ها نیز یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و دو حسگر دو مگاپیکسلی برای تصاویر ماکرو و پرتره به کار رفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات