گلکسی A34 و A54 احتمالاً با قیمت بیشتر نسبت‌به نسل قبل عرضه می‌شوند

جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحه نمایش گلکسی A53 سامسونگ
شنیده‌ها حاکی از آن است گلکسی A34 و گلکسی A54 با قیمت بیشتر نسبت‌به نسل قبلی خود روانه‌ی بازار خواهند شد.
تبلیغات

اگرچه گوشی‌های گلکسی A33 5G و گلکسی A53 5G با مشخصات چشم‌گیر و برچسب قیمتی مقرون‌به‌صرفه روانه‌ی بازار شدند، اما گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد گلکسی A34 5G و گلکسی A54 5G احتمالاً با قیمتی بیشتر نسبت‌به مدل‌های سال ۲۰۲۲ خود عرضه خواهند شد.

اطلاعات فاش‌شده از گلکسی A34 5G و A54 5G برای بازار اروپا نشان می‌دهد سامسونگ قیمت آن‌ها را افزایش خواهد داد.

به گزارش فون‌آرنا، مدل پایه‌ی گلکسی A54 با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایتی، با قیمت ۵۳۰ تا ۵۵۰ یورو دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. علاوه‌‌براین نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه با رم ۸ گیگابایت احتمالاً با قیمت ۵۹۰ تا ۶۱۰ یورو روانه‌ی بازار خواهد شد. درمقام مقایسه مدل پایه‌ی گلکسی A53 سال گذشته با قیمت ۴۵۰ یورو عرضه شد.

ازطرف دیگر گلکسی A34 5G را داریم که مدل پایه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی آن را رم ۶ گیگابایت با برچسب ۴۱۰ تا ۴۳۰ یورو روانه‌ی بازار خواهد شد. مدل ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه با رم ۸ گیگابایتی نیز با قیمتی درحدود ۴۸۰ یورو به‌دست مشتریان خواهد رسید. درمقام مقایسه مدل پایه‌ی گلکسی A33 5G با قیمت ۳۷۰ یورو به‌فروش رفت.

البته باید اشاره کنیم در برخی موارد اطلاعات فاش‌شده درمورد قیمت گوشی‌ها قبل‌از رونمایی رسمی از آن‌ها، با قیمت نهایی این محصولات تفاوت‌هایی دارد و به‌همین دلیل نمی‌توان با اطمینان کامل درمورد برچسب قیمتی میان‌رده‌های بعدی سامسونگ نظر داد. به‌هرحال با درنظر گرفتن مشکل کمبود جهانی تراشه‌ها و وضعیت فعلی اقتصاد جهانی، افزایش قیمت گلکسی A34 و A54 چندان هم دور از انتظار نیست.

سامسونگ گلکسی A33 و گلکسی A53 را در مارس سال گذشته معرفی کرد و این یعنی زمان زیادی تا رونمایی رسمی از گلکسی A34 و گلکسی A54 باقی نمانده است. بدین‌ترتیب به‌زودی مشخص خواهد شد آیا افزایش قیمت این دو گوشی نسب‌به مدل‌های سال گذشته واقعیت خواهد داشت یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات