اپل برای فروش بیشتر احتمالاً دوربین آیفون 15 و آیفون 15 پلاس را ارتقا می‌دهد

پنج‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۱۴ پرو در دست
گفته می‌شود آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد که پیشرفت قابل توجهی نسبت به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فعلی محسوب می‌شود.
تبلیغات

به‌دنبال فروش ناامیدکننده‌ی آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس به‌احتمال زیاد چند ارتقای دوربین به‌همراه خواهند داشت تا تقاضا افزایش پیدا کند. به گفته یکی از افشاگران، برآمدگی جدید دوربین می‌تواند تغییر قابل توجهی در مدل‌های امسال به‌وجود بیاورد. این اطلاعات کوچک ولی ارزشمند نشان می‌دهد که اپل برنامه‌ی گسترده‌تری برای سری آیفون پرچم‌دارش دارد که قرار است اواخر امسال عرضه شود.

ShrimpApplePro در توییترش اطلاعات ارزشمندی افشا نکرد. حتی پس از اینکه سوالاتی در این زمینه پرسیده شد، او از پاسخ‌دادن به سوالات خودداری کرد؛ اما از توییتش می‌توان احتمالات زیادی را در مورد دوربین گوشی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس فهمید.

پیش‌ازاین شایعه شده بود که آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس دارای حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هستند و این دوربین می‌تواند همان دوربین متعلق به آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس باشد. این تغییر می تواند اپل را مجبور کند تا برآمدگی دوربین جدیدی به مدل‌های ارزان‌تر اضافه کند و کیفیت تصویر را نسبت به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی موجود در آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس به میزان قابل‌توجهی بهبود دهد.

یوتیوبری به‌نام Vadim Yuryev، نظر متفاوتی درباره‌ی توییت ShrimpApplePro دارد. او اعتقاد دارد که تنها دلیل این برآمدگی جدید دوربین‌، وجود یک دوربین اضافی خواهد بود؛ یعنی اپل می‌تواند به‌احتمال زیاد یک دوربین تله فوتو به آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس اضافه کند.

این احتمال وجود دارد که فروش پایین آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس ناشی از ارتقاهای کم‌تر و قیمت بالا باشد؛ بنابراین شاید اضافه‌کردن یک دوربین فیزیکی دیگر برای اپل لازم باشد. براساس شایعات، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا ویژگی‌هایی انحصاری‌ خواهند داشت. بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم اپل چگونه ترکیب جدید را با یک دوربین اضافی موجود در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس ارائه می‌دهد.

توجه داشته باشید که گزارش فوق در حد شایعه است؛ بنابراین نمی‌توان رسماً این اطلاعات را تأیید کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات