جدیدترین شایعات گوشی تاشدنی Find N3 اوپو از ارتقای لنز پریسکوپ خبر می‌دهند

سه‌شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی تاشدنی اوپو فایند N2 فلیپ از نمای جلو و پشت
اوپو ظاهراً پرچم‌دار اندرویدی تاشو نسل سوم با نام Find N3 دردست ساخت دارد که می‌تواند از بسیاری گوشی‌های برتر دیگر در بخش دوربین قدرتمندتر ظاهر شود.
تبلیغات

به‌گزارش گیزموچاینا، اوپو ظاهراً در حال‌ کار روی پرچم‌دار تاشدنی اندرویدی جدیدی با نام Find N3 است که پیش‌بینی می‌شود حتی از نسل قبلی خود نیز قدرتمندتر باشد. افزون‌براین، گزارش شده است که این گوشی هوشمند ارتقای دوربین قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. این دستگاه احتمالاً شبیه‌ به Find X6 Pro خواهد بود و مشخصاتی مشابه برخی از دستگاه‌های برتر در رده‌ی خود دارد.

محصول فعلی اوپو، گوشی تاشدنی Find N2، از ویژگی‌های دوربین موبایل رده‌بالایی مانند دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسل و MariSilicon X NPU اختصاصی برند Hasselblad بهره می‌برد. بااین‌حال، گفته می‌شود که Find N3 با ارتقایی بزرگ از دوربین تله‌فوتوی ۳۲ مگاپیکسلی Find N2 پیشی می‌گیرد.

پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۳، برخی گوشی‌های تاشدنی ازجمله Find N3 و Mate X3 هواوی و یک دستگاه سوم مرموز، به‌همراه آیفون‌های رده بالا به لنز زوم پریسکوپ مجهز شوند. لنز پریسکوپی که امکان زوم اپتیکال بیشتری را فراهم می‌کند، راهکاری مناسب برای عکاسی با گوشی‌های هوشمند است.

اوپو فایند n2 در دست
گوشی تاشدنی Find N2 اوپو

براساس گزارش‌ها انتظار می‌رود Find N3 با شماره مدل PHN110، ارتقای دوربین خود را در یک برآمدگی مشابه با میت X3 هواوی حفظ کند. افزون‌براین، گفته می‌شود که Find X6 Pro قرار است برآمدگی دوربین اصلی گرد جدیدی با لنز پریسکوپی خود داشته باشد که باعث می‌شود گمانه‌زنی شود که Find N3 و Find X6 Pro شاید این ویژگی را مانند X5 Pro و N2 به اشتراک بگذارند.

Find N2 دارای تراشه‌ی SM8475 Snapdragon 8+ Gen 1 کوالکام با پردازنده گرافیکی Adreno 730 است. اندازه‌ی صفحه‌نمایش ۷٫۱ اینچ از نوع LTPO AMOLED و رزولوشن صفحه‌نمایش ۱۷۹۲ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد. مطمئناً Find N3 اوپو با مشخصات بسیار بالاتری در آینده عرضه خواهد شد؛ اما تنها چیزی که درحال‌حاضر از آن باخبریم، رندرها و شایعاتی است که به آن‌ها پرداختیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات