سرنوشت تلخ گلکسی S22 FE؛ به مرگ سلام کن!

پنج‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
طراحی پشت گلکسی S21 FE
تصمیم‌گیری سامسونگ نشان می‌دهد که احتمالاً S22 FE تولید نخواهد شد.
تبلیغات

همان‌طور که آواخر تابستان مترادف با رویدادهای سنتی اپل به‌منظور معرفی مدل‌های جدید آیفون محسوب می‌شود، زمستان نیز یادآور معرفی گوشی‌های کهکشانی سامسونگ است؛ پرچم‌دارانی که چهادهمین نسل آن در جدیدترین رویداد آنپکد رونمایی شد. درحالی‌که سری گلکسی اس ۲۳ متولد می‌شود، به‌نظر می‌رسد که غول کرده‌ای صنعت موبایل قصد دارد سری دیگری از گوشی‌های هوشمندش را به کام مرگ بکشاند؛ اتفاق تلخی که بی‌شک یادآور «گلکسی نوت» خواهد بود.

سامسونگ درکنار معرفی خانواده گلکسی S23 اعلام کرد که مدل استاندارد پرچم‌دار سال گذشته‌اش را با کاهش قیمت ۱۰۰ دلاری، ۶۹۹ دلار به‌فروش خواهد رساند. در حقیت، این همان برچسب قیمتی سری «گلکسی FE» محسوب می‌شود و عملاً نشان می‌دهد که سامسونگ حداقل در کوتاه‌مدت علاقه‌ای به عرضه نسل بعدی این گوشی هوشمند ندارد.

هرآنچه از گلکسی S22 FE انتظار داریم
هرآنچه از گلکسی S22 FE انتظار داریم
مطالعه '8

پیش‌ازاین نیز شایعات حاکی از آن بود که به‌دلیل پیش‌بینی فروش اندک، گلکسی S22 FE تولید نخواهد شد و نوعی استراتژی جدید سامسونگ را نیز می‌توان مُهر تأییدی بر این موضوع درنظر گرفت؛ چراکه درواقع گلکسی S22 FE قرار بود نسخه‌ای ارزان‌تر برای جایگزینی با مدل پایه گلکسی اس ۲۲ باشد و اکنون قیمت ۶۹۹ دلاری گوشی مذکور، دلیلی برای معرفی نسل بعدی گلکسی اف‌ای باقی نمی‌گذارد.

ازسوی دیگر، سامسونگ اگر بخواهد نسخه فن-ادیشن را کم‌تر از ۶۹۹ دلار قیمت‌گذاری کند، وارد بازه‌ی قیمتی سری گلکسی A خواهد شد و این موضوع می‌تواند فروش این مجموعه را تحت تأثیر قرار دهد.

به‌نظر می‌رسد که سری گلکسی اف‌ای نیز همچون خانواده گلکسی نوت به انتهای مسیر رسیده است و شاید سامسونگ هرگز نسل جدید از آن را رونمایی و عرضه نکند. به‌هرحال، باید منتظر بمانیم و ببنیم که سامسونگ چه تصمیمی در قبال آینده این گوشی اتخاذ خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات