گوشی وان پلاس 11R با پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 و شارژ ۱۰۰ وات تولید می‌شود

دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
رنگ بندی گوشی وان پلاس 11R نمای پشت
وان پلاس در فاصله‌ی حدودا یک هفته به برگزاری رویداد جدیدش، مشخصات فنی گوشی وان پلاس 11R را اعلام کرد.
تبلیغات

وان پلاس با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی، از مشخصات فنی جدیدترین گوشی خود به نام OnePlus 11R سخن گفت. وان پلاس ۱۱ آر هنوز کاملاً رونمایی نشده است و در مراسم ۷ فوریه‌‌ی ۲۰۲۳ (۱۸ بهمن ۱۴۰۱) جزئیات بیشتری از آن خواهیم شنید.

به‌گزارش GSMArena، وان پلاس 11R به پردازنده‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 مجهز است؛ همان پردازنده‌ای که پیش‌تر در وان پلاس 10T استفاده شده بود. ماه گذشته، چینی‌ها گوشی وان پلاس ۱۱ را با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 معرفی کردند که جدیدتر است و قدرت پردازشی بیشتری دارد.

وان پلاس 11R به سیستم خنک‌کننده‌ی مبتنی‌بر محفظه‌ی بخار مجهز است که ظاهراً تفاوتی با محفظه‌ی بخار وان پلاس 10T ندارد و حدوداً ۶۴ درصد بزرگ‌تر از محفظه‌ی بخار وان پلاس ۱۰ پرو است.

پوستر رسمی وان پلاس 11R

گوشی جدید وان پلاس حداکثر ۱۶ گیگابایت رم دارد و فعلاً به حافظه‌ی ذخیره‌سازی آن اشاره نشده است. وان پلاس 11R به نمایشگر ۱۲۰ هرتز LTPS LCD با نرخ نوسازی متغیر مجهز است. نرخ نوسازی این نمایشگر بین حالت‌های ۴۰، ۴۵، ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتز تغییر می‌کند.

وان پلاس 11R به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۰۰ وات مجهز خواهد بود. این فناوری می‌تواند درصد شارژ باتری را در ۲۵ دقیقه از صفر به صد برساند.

وان پلاس ۱۱ با سخت‌افزار پرقدرت از راه رسید (به‌روزرسانی: گوشی برای بازارهای جهانی نیز معرفی شد)
وان پلاس ۱۱ با سخت‌افزار پرقدرت از راه رسید (به‌روزرسانی: گوشی برای بازارهای جهانی نیز معرفی شد)
مطالعه '3

وان پلاس سایر مشخصات وان پلاس 11R و قیمت و تاریخ عرضه‌ی این محصول را روز ۱۸ بهمن اعلام می‌کند. در مراسم جدید، رونمایی وان پلاس پد و وان پلاس بادز پرو ۲ و وان پلاس تی وی جدید را شاهد خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات