اج ۴۰ پرو، پرچمدار موتورولا با Snapdragon 8 Gen 2 و دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسل معرفی می‌شود

یک‌شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
موتو X40 موتورولا
گوشی Moto Edge 40 Pro با مشخصاتی مشابه Moto X40 به‌زودی برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.
تبلیغات

موتورولا ماه قبل جدیدترین گوشی هوشمند پرچم‌دار خود را با نام Moto X40 برای بازار چین معرفی کرد. انتظار داریم این گوشی به‌زودی با نام Moto Edge 40 Pro روانه‌ی بازارهای جهانی شود. دستگاه پرچمدار موتورولا قبلاً در FCC، TDRA و گیک‌بنچ رؤیت شده که نشان می‌دهد زمانی زیادی تا معرفی آن باقی نمانده است.

اکنون گزارش جدیدی از Appuals، طراحی موتو اج ۴۰ پرو را به ما نشان می‌دهد و این موضوع را تأیید می‌کند که دستگاه مذکور درواقع نسخه‌ای از Moto X40 خواهد بود.

رندرهای جدید Moto Edge 40 Pro این دستگاه را در دو رنگ آبی و مشکی نشان می‌دهند. ظاهر گوشی دقیقاً مشابه Moto X40 است و این یعنی از قاب پشتی خمیده با جزیره‌ی دوربین مربعی‌شکل بهره خواهد برد. دوربین اصلی دستگاه از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که با توجه به متن درج‌شده روی ماژول دوربین تأیید می‌شود.

رندر موتو اج ۴۰ پرو
رندر گوشی هوشمند موتو اج ۴۰ پرو موتورولا در دو رنگ آبی و مشکی

دوربین سلفی موتو اج ۴۰ پرو در بریدگی مرکز بالای نمایشگر آن تعبیه شده است و حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش نیز بسیار باریک هستند. لبه‌ی سمت راست گوشی میزبان کلید‌های پاور و تنظیم صدا است و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر اشاره کرد.

مشخصات و قیمت Moto Edge 40 Pro موتورولا

طبق گزارش گیزموچانیا، موتو اج ۴۰ پرو از صفحه‌نمایش ۶٫۶۷ اینچی منحنی OLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و قابلیت DC Dimming بهره خواهد برد. این دستگاه همچنین به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد باتری آن ۴۶۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود. شنیده‌ها حاکی از آن است گوشی مذکور از شارژ سیمی سریع ۱۲۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی خواهد کرد و به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ به‌فروش خواهد رسید.

Moto Edge 40 Pro از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو بهره خواهد برد. دوربین سلفی نیز ۶۰ مگاپیکسلی درنظر گرفته شده است. طبق گزارش اخیر، مدل ۲۵۶ گیگابایتی گوشی با رم ۱۲ گیگابایتی با قیمت ۸۵۰ یورو عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات