ظرفیت باتری و سرعت شارژ گلکسی A54 فاش شد

پنج‌شنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر گلکسی A54 سامسونگ
سند تأییدیه‌ی FCC گلکسی A54 سامسونگ برخی مشخصات این گوشی هوشمند ازجمله باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی آن را فاش کرد.
تبلیغات

ظاهراً زمان زیادی تا معرفی رسمی گلکسی A54 سامسونگ باقی نمانده، زیرا این گوشی اخیراً تأییدیه‌ی رگولاتوری ایالات‌متحده (FCC) را دریافت کرده است. سند FCC نشان می‌دهد این دستگاه با شناسه مدل SM-A546E حداقل از باتری ۴۹۰۵ میلی آمپرساعتی و شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

به گزارش GSMArena، انتظار می‌رود گلکسی A54 سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی روانه‌ی بازار شود. البته در برخی شایعات قبلی گفته شده بود این دستگاه از باتری ۵۱۰۰ میلی آمپرساعتی بهره خواهد برد. بایگانی FCC نشان می‌دهد این گوشی با آداپتور EP-TA800 سامسونگ سازگار خواهد بود و ازطرفی این شناسه به شارژر ۲۵ واتی USB C اشاره دارد. البته احتمال کمی وجود دارد که محصول مورداشاره به‌همراه شارژر به‌فروش برسد.

رندر گلکسی A54 سامسونگ
رندر گلکسی A54 سامسونگ

پیش‌از این داده‌های معیار گیک‌بنچ برخی دیگر از مشخصات گلکسی A54 را فاش کرده بود که ازجمله می‌توان به تراشه‌ی اگزینوس ۱۳۸۰ اشاره کرد. البته این سیستم-روی-چیپ هنوز رسماً معرفی نشده است. این دستگاه حداقل با ۶ گیگابایت رم و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه دو گوشی اخیر سری گلکسی A5x در ماه مارس عرضه شده‌اند و در صورتی‌که سامسونگ به چارچوب زمانی گذشته‌ی خود پایبند باشد، فقط دوماه دیگر تا رونمایی از گلکسی A54 باقی مانده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات