نمایشگر مدل پایه گلکسی S23 پیشرفت چشمگیری خواهد داشت

سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
رابط کاربری گلکسی S22 اولترا
به گفته‌ی افشاگری معروف، گلکسی اس ۲۳ پایه دارای صفحه‌نمایش OLED و میزان روشنایی ۱۷۵۰ نیت خواهد بود.
تبلیغات

در حالی‌ که هفته‌ی گذشته مشخصات هر سه گوشی گلکسی اس 23 فاش شد، حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی‌های گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا شباهت بسیاری با یکدیگر دارند.

طبق گفته‌ی یک افشاگر معروف، مدل‌های استاندارد Galaxy S23 دارای صفحه نمایش OLED با حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت خواهد بود؛‌ همان مشخصاتی که در S23 اولترا و S23 پلاس مشاهده می‌شود. از قرار معلوم، سامسونگ میزان روشنایی صفحه‌نمایش گلکسی اس ۲۳ پلاس و مدل اولترا را در مقایسه با نسل قبلی خود افزایش نداده است؛‌ اما مدل پایه پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای به‌همراه دارد؛ بنابراین، حتی کسانی که مدل پایه‌ی سری گلکسی S23 را خریداری می‌کنند، روشنایی صفحه نمایش فوق العاده بالایی را تجربه خواهند کرد.

گلکسی اس ۲۳ وانیلی

به‌گزارش sammobile، مدل‌های Galaxy S23 و +Galaxy S23 تنها در اندازه‌ی نمایشگر، ظرفیت باتری، سرعت شارژ و UWB با یکدیگر تفاوت خواهند داشت و هر دو گوشی دارای طراحی، وضوح و روشنایی صفحه‌نمایش، پردازنده، رم، سرعت شارژ بی‌سیم و دوربین یکسانی هستند. از سوی دیگر، سامسونگ دوربین‌های پشتی هیچ کدام از این دستگاه‌ها را حداقل روی کاغذ ارتقا نداده است؛‌ اما طبیعتاً معیارهای کیفیت تصاویر تنها به ارتقای سخت‌افزاری خلاصه نمی‌شود و احتمالا سامسونگ با بهره‌گیری از ISP (پردازنده سیگنال تصویر) جدید و هوش مصنوعی تراشه Snapdragon 8 Gen 2 می‌تواند کیفیت نهایی تصاویر را بهبود دهد. نکته‌ی قابل توجه دیگر این است که هر دو گوشی از دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی بهره می‌برند که قادر است ویدیوهای 4K HDR با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را ثبت کند.

گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا همگی از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ ویژه‌ی سامسونگ استفاده می‌کنند. گفته می‌شود این تراشه دارای کلاک بالاتری نسبت‌به Snapdragon 8 Gen 2 است و برای ارائه‌ی عملکرد بهتر از CPU و GPU اورکلاک‌شده بهره می‌برد. براساس گزارش‌ها، غول فناوری کره‌ای از سیستم مدیریت حرارتی بهتری نیز استفاده کرده است؛ بنابراین انتظار داریم گوشی‌های آینده هنگام بازی و استفاده‌ی مداوم از دوربین عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات