سامسونگ قابلیت فیلمبرداری پرتره را در گلکسی S23 اولترا بهبود می‌دهد

سه‌شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
زوم با گلکسی S22 اولترا
به گفته‌ی یک افشاگر، قابلیت فیلمبرداری پرتره (تار کردن پس‌زمینه‌ی سوژه) در گلکسی S23 اولترا بهبود پیدا می‌کند تا این گوشی رقیب‌ بهتری برای آیفون باشد.
تبلیغات

بر اساس گزارش 9to5Google، گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا سامسونگ قرار است تغییراتی در قابلیت ویدیوی پرتره اعمال کند تا به رقیب بهتری برای آیفون‌های اپل تبدیل شود.

اپل در گوشی آیفون ۱۳ قابلیتی به نام Cinematic Video معرفی کرد که جلوه‌ی پرتره روی ویدیو اعمال می‌کند تا پس‌زمینه‌ی سوژه تار شود. این جلوه مدت‌ها است روی تصاویر اعمال می‌شود تا عکس‌برداری با گوشی تا حدی مشابه عکس‌برداری با دوربین‌های حرفه‌ای باشد، اما ایده‌ای نسبتا جدید برای فیلم‌برداری با موبایل به‌حساب می‌آید.

به گفته‌ی یک افشاگر توییتری، قابلیت Portrait Video در گلکسی S23 اولترا سامسونگ خواهد توانست بهتر از قبل سوژه‌ی اصلی ویدیو را از پس‌زمینه جدا کند. این قابلیت با وضوح و نرخ فریم بالاتر سازگاری خواهد داشت. ظاهرا گلکسی S23 اولترا می‌تواند ویدیوی 4K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه را با حالت پرتره ضبط کند. فیلم‌برداری پرتره در گلکسی S22 اولترا به وضوح 1080p و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه محدود بود.

مشخص نیست که تغییرات قابلیت Portrait Video در گوشی‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس نیز اعمال می‌شود یا نه. به گفته‌ی افشاگر توییتری، سامسونگ با سیستم خنک‌کننده‌ی بهبودیافته، جلوی داغی بیش از حد گوشی به هنگام فیلم‌برداری پرتره را می‌گیرد.

تماشا کنید: جمع‌بندی شایعات دقیقه نودی گلکسی S23؛ هیولای غول‌کش سامسونگ [با جایزه]
تماشا کنید: جمع‌بندی شایعات دقیقه نودی گلکسی S23؛ هیولای غول‌کش سامسونگ [با جایزه]
مطالعه '13

سامسونگ گفته است گوشی‌های سری گلکسی S23 روز ۱۲ بهمن رونمایی می‌شوند. همانطور که می‌شد انتظار داشت، تمام اطلاعات گوشی‌های جدید سامسونگ پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. این گوشی‌ها نسخه‌ی تقویت‌شده‌ی پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 را خواهند داشت و مدل اولترا به دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات