قیمت فاش‌شده خانواده‌ی گلکسی S23، خبر خوبی را برای طرفداران نوید می‌دهد

یک‌شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طراحی پشت گلکسی S22 اولترا
ظاهرا بازنگری در قیمت خانواده‌ی گلکسی اس ۲۳ صورت گرفته است که نشان می‌دهد این سری احتمالا افزایش قیمت را تجربه نخواهد کرد.
تبلیغات

چندی پیش، اطلاعاتی از کره جنوبی منتشر شد که قیمت گوشی گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا را در بازار داخلی آن‌ها شرح می‌داد.

قیمت‌های ارائه‌شده از ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش قیمت برای گوشی‌های پرچم‌دار سال ۲۰۲۳ سامسونگ نشان می‌داد. گفته شده بود که قیمت احتمالی گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا در آمریکا به‌ترتیب ۸۹۹ دلار، ۱۰۹۹ دلار و ۱۲۹۹ دلار خواهد بود؛ اما شایعه‌ی جدیدی که ظاهرا از طرف شرکت شرکت مخابرات کره جنوبی (KT) منتشر شده است، نشان می‌دهد که بازنگری در قیمت خانواده‌ی گلکسی اس ۲۳ صورت گرفته است.

این‌بار منبع این خبر، قیمت احتمالی گوشی‌های جدید سامسونگ را چنین بیان می‌کند:

  • گلکسی S23 معمولی: ۱۰۲۰۰۰۰ وون ( حدود ۸۲۹ دلار)
  • گلکسی S23 پلاس: ۱۲۷۰۰۰۰ وون (حدود ۱۰۳۲ دلار)
  • گلکسی S23 اولترا: ۱۵۳۰۰۰۰ وون (حدود ۱۲۴۳ دلار)

بیشترین کاهش قیمت به گلکسی اس ۲۳ معمولی مربوط می‌شود که ظاهرا قیمت آن تا ۱۴٫۲۹ درصد کاهش پیدا می‌کند. ازطرفی دیگر، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا به‌ترتیب کاهش قیمت ۹٫۰۹- درصد و ۴٫۳۴- درصد را تجربه خواهند کرد.

به‌گفته‌ی این منبع خبر، اصلاحات قیمتی برای مقابله با افزایش قیمت نه چندان مناسب گلکسی اس ۲۳ انجام شده است. البته، قیمت‌ها در معرض تغییر هستند. بااین‌حال، این مقادیر جدید احتمالی درحقیقت به فاش‌شدن قیمت اخیر گلکسی اس ۲۳ در آمریکا اعتبار می‌بخشد.

اطلاعات ارائه‌شده از سوی شرکت مخابرات آمریکایی ورایزن، قیمت‌ها را به ترتیب ۷۹۹ دلار، ۹۹۹ دلار، و ۱۱۹۹ دلار برای گلکسی اس ۲۳، گلکسی اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا نشان می‌دهد. این گوشی‌ها به وضوح ارزان‌تر از گوشی‌هایی هستند که براساس قیمت‌گذاری‌های قبلی کره جنوبی اعلام شده بودند و به‌خوبی با این تغییر قیمت فعلی مطابقت دارند. بااین‌تفاسیر می‌توان گفت که خانواده‌ی پرچم‌دار گلکسی اس ۲۳ سامسونگ با همان قیمت نسل قبل، یعنی سری گلکسی اس ۲۲ وارد بازار می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات