وان پلاس احتمالا گوشی مفهومی جدیدی در نمایشگاه MWC 2023 معرفی می‌کند

شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
عکاسی با وان پلاس ۱۰ پرو
یک افشاگر می‌گوید وان پلاس به دنبال رونمایی گوشی مفهومی جدیدی در نمایشگاه MWC است. این گوشی احتمالا فرم‌فکتور تاشدنی خواهد داشت.
تبلیغات

کنگره جهانی موبایل حدوداً یک ماه دیگر آغاز می‌شود و آن‌طور که یک افشاگر می‌گوید، وان پلاس در این مراسم حضور خواهد داشت. ظاهراً وانپلاس قصد دارد در MWC 2023 گوشی مفهومی جدیدی به‌نمایش بگذارد.

به نوشته‌ی گیزموچاینا، گوشی مفهومی جدید وان پلاس با نام OnePlus Concept Two معرفی می‌شود. در حال حاضر جزئیات خاصی درباره‌ی گوشی مفهومی وان پلاس اعلام نشده است. از آن‌جایی که با محصولی مفهومی طرف هستیم، احتمالا این گوشی از فناوری‌ها و قابلیت‌هایی انقلابی استفاده خواهد کرد.

شماری از دستگاه‌های مفهومی هرگز به محصولی واقعی تبدیل نمی‌شوند. گاهی اوقات نمونه‌ی واقعی این محصولات قابلیت‌های کمتری نسبت‌به نمونه‌ی مفهومی دارد.

وان پلاس گوشی مفهومی Concept One را با دوربین محوشونده و طراحی جذاب معرفی کرد
وان پلاس گوشی مفهومی Concept One را با دوربین محوشونده و طراحی جذاب معرفی کرد
مطالعه '2

وان پلاس سه سال پیش در کنگره‌ی جهانی موبایل از گوشی مفهومی OnePlus Concept One پرده‌برداری کرد. آن گوشی در همکاری با برند مک‌لارن تولید شده بود و در پنل پشتی از پوشش چرم با رگه‌هایی از رنگ نارنجی استفاده می‌کرد. وان پلاس کانسپت وان، دوربین محوشونده داشت و دستگاهی هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسید، اما هرگز در بازار عرضه نشد.

ممکن است نسل دوم دستگاه‌های مفهومی وان پلاس، موبایلی تاشدنی باشد. احتمالاً در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از گوشی مفهومی جدید وان پلاس فاش می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات