مدل بین‌المللی شیائومی ۱۳ پرو به‌زودی رونمایی می‌شود

شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی ۱۳ پرو در دیتابیس کشورهای هند و تایلند رؤیت شده است و این یعنی فاصله‌ی زیادی تا رونمایی مدل بین‌المللی پرچمدار چینی‌ها باقی نمانده.
تبلیغات

شیائومی اواخر سال ۲۰۲۲ از گوشی‌های Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro پرده‌برداری کرد. جدیدترین گوشی‌های شیائومی فعلا برای بازار چین در دسترس هستند و کاربران بین‌المللی امکان خرید آن‌ها را ندارند. مدیرعامل شیائومی سال گذشته گفت دو گوشی جدید این برند روانه‌ی بازارهای بین‌المللی نیز خواهند شد.

آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، مدل بین‌المللی شیائومی ۱۳ پرو در دیتابیس استانداردهای کشور هند و تایلند رؤیت شده است تا رونمایی آن برای بازارهای جهانی قریب‌الوقوع باشد. ظاهرا شیائومی ۱۳ پرو در بازارهای بین‌المللی شماره‌مدل‌های 2210132G و 2211133G را یدک می‌کشد. در هر دو شماره‌مدل، حرف G مخفف Global است.

ظاهرا شیائومی ۱۳ قرار نیست در بازار هند عرضه شود. این ادعا هنوز تأیید نشده است، اما اگر حقیقت داشته باشد متعجب خواهیم شد.

شیائومی ۱۳ به نمایشگر ۶٫۶ اینچ ۱۲۰ هرتز OLED با وضوح ۲٬۴۰۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل، پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، دوربین سه‌گانه‌ی پشتی، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۶۷ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات مجهز است.

شیائومی ۱۳ پرو تا حد زیادی مشابه مدل استاندارد است، اما از نمایشگر ۶٫۷۳ اینچ با وضوح ۳٬۲۰۰ در ۱٬۴۰۰ پیکسل، باتری ۴٬۸۲۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۱۲۰ وات و دوربین اصلی ۵۰٫۳ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال استفاده می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات