افشای اطلاعات جدید از احتمال وجود مدل اولترا در خانواده‌ی P60 هواوی خبر می‌دهد

دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
احتمال وجود نسخه‌ی اولترا در سری پی ۶۰ هواوی
به‌گفته‌ی یک افشاگر، نسخه‌ی اولترا P60 شاید به سری P60 هواوی اضافه شود که از مشخصات جالب توجهی برخوردار خواهد بود.
تبلیغات

سری P هواوی با تمام توان باز خواهد گشت و پی ۶۰ اولترا (P60 Ultra) می‌تواند گوشی قدرتمند هواوی برای رسیدن به موفقیت باشد. به‌گزارش هواوی‌سنترال، افشای اطلاعات جدید نشان می‌دهد که شاید نسخه‌ی پی ۶۰ اولترا به خانواده‌ی پی ۶۰ آینده اضافه شود.

به‌گفته‌ی افشاگری به‌نام Classmateguan، سری P60 هواوی شاید در ماه مارس رونمایی شود؛ اما هنوز تاریخ دقیقی از سوی خود شرکت اعلام نشده است. بااین‌حال، این افشاگر گفته است که سری پی ۶۰ هواوی شامل P60E و P60 و P60 Pro و P60 Ultra می‌شود.

جدا از سه مدل P60E و P60 و P60 Pro، وجود مدل P60 Ultra شگفت‌انگیز خواهد بود. درحال‌حاضر، نسخه‌ی اولترا در گوشی‌های رده‌بالای سامسونگ و شیائومی وجود دارد و این نسخه پرطرفدار شده‌ است.

در گذشته، هواوی قوی‌ترین پرچم‌دار خود را با پسوند پرو مانند پی ۴۰ پرو و میت ۴۰ پرو روانه‌ی بازار می‌کرد. هواوی که دو سال گذشته از بحران بزرگ زنجیره‌‌ي تأمین رنج‌ می‌بُرد، مجبور شد تعداد گوشی‌های پرچم‌دارش را تنها به دو گوشی، یعنی یک نسخه استاندارد و یک نسخه پرو کاهش دهد.

درعوض امسال اوضاع فرق می‌کند؛ چراکه هواوی می‌خواهد به سنت عرضه‌ی دو پرچم‌دار بازگردد. اضافه‌کردن مدل اولترا به سری پی ۶۰ هواوی اقدام جدیدی است و جایگزینی برای نسخه‌ی پرو پلاس خواهد بود.

درحال‌حاضر، این افشاگر جزئیاتی از مدل اولترا را فاش نکرده است؛ اما می‌توانیم بگوییم که این مدل احتمالا در مقایسه با مدل پرو از سخت‌افزار و قابلیت‌های دوربین بسیار بهتری بهره خواهد برد.

مشخصات احتمالی P60 هواوی

درحال‌حاضر، هواوی هیچ جزئیات رسمی درباره‌‌ي سری پی ۶۰ اعلام نکرده است. بااین‌جود، پتنت‌هایی وجود دارند که می‌توانند اطلاعات خوبی درباره‌ی طراحی دوربین بدهند.

تصویر افشاشده نشان می‌دهد که گوشی دوربین مستطیلی شبیه به سری P40 دارد و از یک حلقه‌ی بزرگ مانند سری P50 در مرکز تشکیل شده است. این ماژول دوربین جدید خواهد بود و ظاهراً تلفیقی از دو پرچم‌دار سری P گذشته خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات