تصاویر واقعی وان‌پلاس CE 3 طراحی این دستگاه را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهند

یک‌شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصاویری از گوشی وان‌پلاس Nord CE 3 در دنیای واقعی منتشر شده است که طراحی ظاهری آن را از زاویه‌های مختلف نشان می‌دهند و با رندرهای قبلی مطابقت دارند.
تبلیغات

انتظار می‌رود وان‌پلاس در سال جاری از گوشی هوشمند Nord CE 3 رونمایی کند. پیش‌از این برخی مشخصات این دستگاه به‌همراه رندرهای آن فاش شده است. اکنون تصاویر جدیدی از این محصول در دنیای واقعی دردسترس قرار گرفته است که طراحی آن را از زاویه‌های مختلف به‌نمایش می‌گذارند. شایان‌ذکر است این عکس‌ها با رندرهای قبلی نیز مطابقت دارند.

مدل واقعی وان پلاس نورد CE 3
نمای پشت و جلوی مدل واقعی وان پلاس Nord CE 3

تصاویر مدل واقعی وان‌پلاس نورد CE 3 روکش براق این دستگاه و همچنین فریم سبز رنگ آن را نشان می‌دهند و دکمه‌ی پاور نیز در لبه‌ی سمت راست آن تعبیه شده است. به‌نوشته‌ی GSMArena، این دکمه همچنین با حسگر اثرانگشت یکپارچه شده است که این مورد برخی شایعات قبلی درمورد نوع نمایشگر گوشی را نیز تأیید می‌کند. پیش‌از این اشاره شده بود که این محصول به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد و به‌همین دلیل امکان استفاده از حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر در آن وجود ندارد. این درحالی است که وان‌پلاس نورد CE 2 با صفحه‌نمایش OLED عرضه شد. دکمه‌های تنظیم صدا و خشاب سیم‌کارت نیز در لبه‌ی سمت راست دستگاه دیده می‌شوند.

تصاویر جدید همچنین حلقه‌ی دوربین پشتی وان‌پلاس Nord CE 3 و بریدگی پانچ‌هول مرکزی برای دوربین سلفی این دستگاه را تأیید می‌کنند. علاوه‌براین به‌نظر می‌رسد حاشیه‌ی پایینی نمایشگر گوشی کمی ضخیم‌تر از سایر لبه‌های آن است.

نمای جانبی وان پلاس نورد CE 3
نمای جانبی وان پلاس Nord CE 3 از چهار زاویه

شایعات اولیه در مورد وان‌پلاس نورد CE 3 به این مورد اشاره داشت که دستگاه مذکور به تراشه‌ی Snapdragon 695 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۷ وات مجهز خواهد شد. اکنون به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس تصمیم گرفته است از سیستم-روی-چیپ Dimensity 900 در این دستگاه استفاده کند. این تراشه از فیلم‌برداری 4K پشتیبانی می‌کند.

درحال‌حاضر جزئیاتی درمورد قیمت وان‌پلاس Nord CE 3 دردسترس نیست. انتظار می‌رود این گوشی در جولای سال جاری رسماً معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات