دوربین پشتی اوپو Find X6 Pro بیرون‌زدگی درخورتوجهی خواهد داشت

پنج‌شنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویر مدل واقعی اوپو Find X6 پرو نشان می‌دهد دوربین این گوشی برآمدگی زیادی خواهد داشت و ضخامت آن نیز نسبت‌به نسل قبل افزایش خواهد یافت.
تبلیغات

انتظار داریم اوپو در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری از سری بعدی گوشی‌های پرچم‌دار خود یعنی Find X6 رونمایی کند. طبق گزارش‌ها، این گوشی‌ها در دو نسخه‌ی استاندارد و پرو عرضه خواهند شد و تا کنون بسیاری از مشخصات آن‌ها فاش شده است.

اکنون تصاویری از مدل واقعی اوپو Find X6 Pro در ویبو منتشر شده است که جزئیات دقیق‌تری از ظاهر این گوشی ارائه می‌دهند. این عکس‌ها همچنین با رندرهای قبلی دستگاه مذکور مطابقت دارد و به‌نظر می‌رسد ادعاهای مربوط به بزرگ‌ بودن ابعاد آن واقعیت دارند. به‌هرحال شاید جالب‌ترین نکته در مورد پرچم‌دار بعدی اوپو، بیرون‌زدگی بزرگ دوربین پشتی آن باشد.

با توجه به ضخامت اوپو Find X6 پرو و ماژول دوربین آن، شاید این سؤال در ذهن شما ایجاد شود که آیا دردست گرفتن دستگاه، راحت خواهد بود یا خیر؟ آیا وزن آن نرمال است یا نسبت‌به سایر گوشی‌های بازار سنگین‌تر خواهد بود؟

تصویر مدل واقعی اوپو Find X6 Pro
تصویر مدل واقعی اوپو Find X6 Pro
تصویر مدل واقعی اوپو Find X6 Pro
تصویر مدل واقعی اوپو Find X6 Pro

تصاویر مدل واقعی Find X6 Pro اوپو همچنین نشان می‌دهند این گوشی از صفحه‌نمایش خمیده بهره خواهد برد و دکمه‌ی پاور نیز در لبه‌ی سمت راست آن تعبیه خواهد شد. در لبه‌ی بالا و پایین این محصول نیز حفره‌هایی وجود دارد که ظاهراً برای بلندگوها درنظر گرفته شده‌اند. از همه مهم‌تر، عکس‌های گوشی مورداشاره در دنیای واقعی، ماژول دوربین بزرگ آن را نشان می‌دهند.

مشخصات اوپو Find X6 Pro براساس شایعات

به گزارش Gizmochina، اوپو Find X6 Pro احتمالاً با نمایشگر ۶٫۸ یا ۶٫۹ اینچی AMOLED با وضوح QHD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه خواهد شد. این دستگاه همچنین به حسگر اثرانگشت زیرنمایشگر مجهز خواهد شد و قلپ تپنده‌ی آن، تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به رم LPDDR5x، حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات سیمی و ۵۰ وات بی‌سیم اشاره کرد. این گوشی به‌طور پیش‌فرض با رابط‌کاربری ColorOS 13 مبتنی‌بر اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود Find X6 Pro اوپو از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و از بزرگ‌نمایی تا ۱۲۰ برابر پشتیبانی خواهد کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است دوربین اصلی این محصول از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی IMX989 سونی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) استفاده خواهد کرد. دوربین فوق‌عریض این دستگاه نیز ۵۰ مگاپیکسلی است و از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. درنهایت دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی امکان بزرگ‌نمایی اپتیکال سه‌برابری را ارائه خواهد داد و از OIS نیز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست آيا اوپو از حسگرهای IMX890 و IMX766 در این پرچم‌دار استفاده خواهد کرد یا خیر. این محصول همچنین به دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با حسگر IMX709 سونی مجهز خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات