پیش‌سفارش‌های گلکسی S23 شاید با گلکسی بادز 2 پرو رایگان همراه باشد

سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی بادز ۲ پرو درکنار گلکسی اس ۲۲ اولترا
خرده‌فروش استونیایی سامسونگ به‌طور تصادفی اطلاعات پیش‌سفارش S23 را فاش کرد.
تبلیغات

وب سایت کلمبیایی سامسونگ اخیراً به طور تصادفی فاش کرد که خانواده‌ی گلکسی اس ۲۳ در تاریخ یکم فوریه ۲۰۲۳ (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) رونمایی می‌شود. به‌گزارش tomsguide، یکی از خرده‌فروشان استونیایی سامسونگ، Euronics به‌طور ناخواسته فاش کرده است که سامسونگ شاید گلکسی بادز ۲ پرو را با پیش‌خرید گلکسی S23 به‌صورت رایگان عرضه کند.

ارائه‌ی گلکسی بادز پرو ۲ رایگان با خرید گلکسی اس ۲۳

با توجه به اسکرین‌شات منتشرشده توسط افشاگری به‌نام اسنوپی‌تک در توییتر، پیش‌سفارش‌ها از روز معرفی، یعنی اول فوریه (۱۲ بهمن ۱۴۰۱) آغاز می‌شود و تا هشتم فوریه (۱۹ بهمن ۱۴۰۱) ادامه خواهد داشت و این یعنی گلکسی اس ۲۳ شاید از ۹ فوریه (۲۰ بهمن ۱۴۰۱) به بعد برای خرید در دسترس باشد.

گلکسی بادز ۲ پرو برای کسانی‌که هر یک از مدل‌های S23 را خریداری می‌کنند، امتیازی جذاب برای پیش‌‌‌خرید خواهد بود؛ زیرا آن‌ها با قیمت ۲۲۹ دلار به فروش می‌رسند. قیمت ایرباد مذکور اکنون در بازار ایران حدود ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. گلکسی بادز ۲ پرو یکی از بهترین ایربادهای بی‌سیم حال حاضر محسوب می‌شود که محدوده صدای گسترده‌ای دارد و جلوی حدود ۹۰ درصد از سروصدای محیط را می‌گیرد.

گلکسی بادز ۲ پرو درحال شارژ بیسیم روی اس ۲۲ اولترا

این احتمال وجود دارد که سامسونگ تا اواخر سال جاری میلادی ایربادهای پرچم‌دار جدیدی عرضه نکند و اگر هدیه‌ی پیش‌خرید واقعیت داشته باشد، این موضوع برای هر کسی که قصد خرید گوشی‌های S23 را دارد، معامله‌ای پرسود محسوب می‌شود.

این گزارش همچنین تاریخ رونمایی گلکسی S23 در اول فوریه را تشدید می‌کند. سامسونگ به‌طور تصادفی این تاریخ را برای رویداد گلکسی آنپکد در وب‌سایت کلمبیایی خود با برچسبی به زبان اسپانیایی که به «لحظه‌های حماسی در راه است» ترجمه می‌‌شود، فاش کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات