گوشی پوکو C50 شیائومی با نمایشگر بزرگ، باتری پرظرفیت و قیمت اقتصادی رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
رنگ بندی پوکو C50 شیائومی نمای پشت
پوکو C50 جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی است که دوربین دوگانه، نمایشگر بزرگ و باتری پرظرفیت دارد و با قیمت ۷۵ دلار عرضه می‌شود.
تبلیغات

بر اساس گزارش گیزموچاینا، شیائومی از گوشی اقتصادی پوکو سی ۵۰ برای بازار هند رونمایی کرده است. این گوشی نمایشگر ۶٫۵۲ اینچ LCD با وضوح +HD (معادل ۱٬۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل) دارد. در بخش بالایی نمایشگر از بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی استفاده شده است.

پوکو C50 شیائومی از نمای پشت و جلو

پوکو C50 شیائومی در پنل پشتی به دو دوربین هشت مگاپیکسلی و فلاش LED و حسگر اثر انگشت مجهز است. بخش پشتی گوشی دارای پوششی شبیه چرم است. شیائومی می‌گوید دو مشخصه‌ی مهم این گوشی اقتصادی بهره‌مندی از نمایشگر بزرگ و باتری پرظرفیت است. پوکو C50 باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰ وات دارد.

نمایشگر پوکو C50 شیائومی

در گوشی پوکو C50 از پردازنده‌ی Helio A22 مدیاتک و دو یا سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده شده است. این گوشی به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل Android 12 Go در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. شیائومی گوشی پوکو C50 را در دو رنگ سبز و آبی معرفی کرده است.

پوکو C50 شیائومی در کانفیگ پایه با دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی تقریبا ۷۵ دلار قیمت دارد و کانفیگ دوم با یک گیگابایت رم بیشتر، برچسب قیمت تقریبا ۸۵ دلار را یدک می‌کشد. عرضه‌ی این گوشی از هفته‌ی آینده آغاز می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات