گلکسی A34 سامسونگ در رنگ‌های متفاوت و هیجان‌انگیز رؤيت شد

جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی A34 سامسونگ از نمای پشت رنگ سبز
رندرهای منتسب‌به گلکسی A34 نوید سالی هیجان‌انگیز برای علاقه‌مندان به گوشی‌های اقتصادی را می‌دهند.
تبلیغات

رندرهایی جدید، گوشی هوشمندی را که ظاهرا توسط سامسونگ تولید شده است در رنگ‌های پر زرق و برق به نمایش می‌گذارند. آن‌طور که ورج می‌نویسد، این رندرها مربوط‌به گوشی Samsung Galaxy A34 هستند که قرار است با نمایشگر ۶٫۵ اینچ OLED و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی تولید شود. این گوشی به پردازنده‌ی اگزینوس مجهز خواهد بود.

دررابطه‌با مشخصات فنی، موضوع عجیبی در گلکسی A34 دیده نمی‌شود. بیشتر از همه، رنگ‌بندی گوشی جلب توجه می‌کند. اگر رندرها دقیق باشند، احتمالاً در سال آینده‌ی میلادی شاهد گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده با رنگ‌های جذاب‌تری خواهیم بود.

بسیاری از شرکت‌های فعال در بازار گوشی‌های اقتصادی، غالباً دستگاه‌هایشان را در رنگ مشکی تولید می‌کنند. اگر نگاهی به گوشی‌های میان‌رده‌ی سری گلکسی A سامسونگ بیاندازید، متوجه می‌شوید اکثر مدل‌ها در رنگ مشکی به فروش می‌رسند. در گوشی‌های رده‌بالایی مثل گلکسی S22 دست کاربر برای انتخاب رنگ بازتر است.

رندرهای گلکسی A34 مشخصات ظاهری این گوشی را نشان می‌دهند
رندرهای گلکسی A34 مشخصات ظاهری این گوشی را نشان می‌دهند
مطالعه '2

اپل و گوگل در زمینه‌ی رنگ‌بندی گوشی‌هایشان کمی بهتر از سامسونگ عمل می‌کنند، اما اختلاف این شرکت‌ها چندان زیاد نیست. مدل ۲۰۲۲ گوشی آیفون SE در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز قابل تهیه است. گوگل گوشی پیکسل 6A را در رنگ‌های مشکی، سفید و مریم‌گلی می‌فروشد. هیچ‌یک از این رنگ‌ها به اندازه‌ی رنگ‌هایی که در رندرهای گلکسی A34 می‌بینیم متفاوت و هیجان‌انگیز نیستند. سایر شرکت‌ها مثل موتورولا و وان پلاس عموما دستگاه‌های پرچمدارشان را در رنگ مشکی و یک رنگ دیگر عرضه می‌کنند و در دستگاه‌های اقتصادی سراغ رنگ‌های متنوع‌تری می‌روند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات