تصاویر کیس محافظ سری هواوی P60 طراحی جدید دوربین سه‌گانه پشتی آن را نشان می‌دهند

پنج‌شنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر هواوی P60
انتظار می‌رود پرچم‌داران سری هواوی P60 با دوربین پشتی بازطراحی‌شده نسبت‌به نسل قبلی این گوشی‌ها در اوایل ۲۰۲۳ معرفی شوند.
تبلیغات

طراحی دوربین پشتی هواوی P50 و P50 Pro کاملاً منحصر‌به‌فرد نبود. به‌هرحال اگر اطلاعات جدید فاش‌شده در حساب کاربری افشاگر نام‌آشنا، Digital Chat Station واقعیت داشته باشد، این شرکت قصد دارد از ظاهری جدید در نسل بعدی گوشی‌‌های سری P خود استفاده کند.

به گزارش NotebookCheck، عکس‌های فاش‌شده از کیس محافظ سری هواوی P60 اطلاعاتی درمورد ابعاد و شکل دوربین پشتی این گوشی‌ها ارائه می‌دهند. براساس این تصاویر، سیستم دوربین این پرچم‌داران همچنان در گوشه‌ی سمت‌چپ بالای بدنه‌ی پشتی تعبیه شده است اما این‌بار یک حلقه‌ی بزرگ در بخش مرکزی آن به‌چشم می‌خورد، درحالی‌که کنار آن بریدگی مربعی‌شکل قرار دارد.

کیس محافظت سری P60 هواوی
کیس محافظت سری هواوی P60

تصاویر فاش‌شده از کیس سری هواوی P60 نشان می‌دهد شرکت چینی سعی دارد طراحی دوربین این محصولات تاحد امکان متفاوت به‌نظر برسد و ازطرفی با ظاهر پرچم‌داران مدرن دیگر رقابت کند. شاید رندرهای افشاگر معروف RODET950 نیز براساس همین تصاویر ایجاد شده باشد.

رندر هواوی P60
رندر سری هواوی P60

شنیده‌ها حاکی از آن است سری P60 هواوی در چند رنگ با حلقه‌های دوربین براق عرضه خواهند شد. RPDENT950 همچنین رندرهایی از این گوشی‌ها در رنگ طلایی به‌اشتراک گذاشته است که از آن به‌عنوان نسخه‌ی KunLun یاد می‌شود.

هنوز مشخص نیست آیا سری P60 واقعاً با طراحی شبیه ‌تصاویر فاش‌شده از این دستگاه عرضه خواهد شد یا خیر. انتظار نمی‌رود این پرچم‌داران تا سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۳ معرفی شوند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات