تلفن 5 اینچی Nubia Z5 شرکت ZTE با صفحه نمایش 5 اینچ 1080p و ضخامت 7.6 میلی‌متری معرفی شد

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پیش اطلاعات مربوط به تلفن 5 اینچی 1080p شرکت ZTE به بیرون درز کرد و امروز این ابرتولیدکننده چینی رسما از تلفن Nubia 5 پرده‌برداری کرد. این تلفن پرچم‌دار یکی از قوی‌ترین تلفن‌های اندرویدی حال حاضر دنیاست و مجهز به یک پردازنده 4 هسته‌ای، 2 گیگابایت رم و صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن بالا است. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

ZTE یکی از مطرح ترین تولیدکنندگان تلفن هوشمند در دنیا است که اکثر مشتریانش چینی هستند اما این کمپانی تلاش می‌کند تا وارد بازار جهانی شده و نظر مشتریان کشورهای دیگر را نیز به سمت محصولات خود جلب کند.

Nubia 5 مجهز به یک پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon S4، دو گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 5 اینچ 1080P با تراکم 443 پیکسل در اینچ است که توسط کمپانی ژاپنی شارپ ساخته شده است.

zte 5i

دوربین این تلفن نیز جز بهترین هاست. Nubia 5 یک دوربین 13 مگاپیکسلی با سرعت شاتر بالا دارد.

از دیگر مشخصات این تلفن می‌توان به 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، پورت های ورودی و خروجی متنوع، سیستم عامل اندروید 4.1.1 و باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. باتری این تلفن خیلی مناسب به نظر نمی‌رسد و صفحه‌نمایش غول پیکر 5 اینچی و پردازنده 4 هسته‌ای نیاز به باتری قوی‌تری دارد.

zte 5i2

از دیگر موارد جذاب این تلفن می‌توان به ضخامت 7.6 میلی‌متری، بدنه تمام آلومینومی یکپارچه و حاشیه بسیار باریک دور نمایشگر اشاره کرد. این تلفن به شکل کاملاً دوست داشتنی سبک است و تنها 126 گرم وزن دارد.

ZTE Nubia 5 قرار است با قیمت 555 دلار ابتدا وارد بازار چین و سپس وارد بازار جهانی شود. بدون شک این تلفن در CES 2013 نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

نظر شما در رابطه با تلفن‌های 5 اینچی FHD چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات