جزئیات نمایشگر و حافظه سری شیائومی ۱۳ به‌همراه تصاویر تبلیغاتی جدید این گوشی‌ها فاش شد

سه‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شیائومی معرفی نسل جدید پرچم‌داران خود یعنی سری شیائومی ۱۳ را به‌تعویق انداخت اما اکنون جزئیاتی درمورد نمایشگر و حافظه‌ی این گوشی‌ها به‌همراه تصاویر تبلیغاتی و تاریخ معرفی آن‌ها دردسترس قرار گرفته است.
تبلیغات

شیائومی ابتدا تصمیم داشت سری شیائومی ۱۳ را در تاریخ یکم دسامبر (۱۰ آذر) معرفی کند اما به‌دلایلی این رویداد را به زمانی دیگر موکول کرد. البته این شرکت همچنان به انتشار جزئیات درمورد پرچم‌داران بعدی خود ادامه می‌دهد و اکنون رندرهای جدید، اطلاعاتی درمورد نمایشگر مدل استاندارد و پرو این محصول ارائه می‌دهند.

رندر شیائومی ۱۳

به گزارش Notebookcheck، شیائومی ۱۳ از صفحه‌نمایش تخت با حاشیه‌های بسیار باریک بهره خواهد برد. براساس اعلام افشاگر قابل‌اعتماد، Ice Universe، حاشیه‌ی پایینی صفحه‌نمایش مدل استاندارد پرچم‌دار بعدی شیائومی نسبت به سایر محصولات این شرکت کم‌ترین ضخامت را دارد.

به‌نظر می‌رسد حاشیه‌ی بالایی نمایشگر شیائومی ۱۳ برخلاف اکثر گوشی‌های مدرن امروزی نسبت به حاشیه‌ی پایینی آن ضخامت بیشتری خواهد داشت. علاوه‌براین غول فناوری چینی تأیید کرده است که این مدل از پنل AMOLED E6 سامسونگ بهره خواهد برد. گفته می‌شود وضوح این صفحه‌نمایش 1080p است و از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به حداکثر سطح روشنایی ۱۹۰۰ نیتی آن اشاره کرد. ازطرف دیگر انتظار داریم شیائومی ۱۳ پرو به صفحه‌نمایش AMOLED با وضوح 1440p و نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شود.

تیزر سری شیائومی ۱۳

شیائومی درحال‌حاضر هردو مدل سری شیائومی ۱۳ را به فهرست فروشگاه آنلاین Tmall اضافه کرده است که این موضوع نشان می‌دهد احتمالاً خود را برای عرضه‌ی این محصولات آماده می‌کند. اگرچه این شرکت تاریخ دقیقی برای معرفی پرچم‌داران بعدی خود اعلام نکرده است اما شایعات اخیر نشان می‌دهند این رویداد در تاریخ ۷ یا ۸ دسامبر (۱۶ یا ۱۷ آذر ۱۴۰۱) برگزار خواهد شد. وب‌سایت Pricebaba نیز اطلاعاتی درمورد مدل‌های مختلف این گوشی‌ها ارائه کرده است:

  • مدل ۱۲۸ گیگابایتی (UFS 3.1) با رم ۸ گیگابایتی
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی (UFS 4.0) با رم ۸ گیگابایتی
  • مدل ۲۵۶ گیگابایتی (UFS 4.0) با رم ۱۲ گیگابایتی
  • مدل ۵۱۲ گیگابایتی (UFS 4.0) با رم ۱۲ گیگابایتی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات