تصاویر رندر گوشی موتورولا X40 Pro فاش شد

پنج‌شنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رندر گوشی موتورولا X40 Pro در یک ویدئوی ۳۶۰ درجه‌ای فاش شد و جزئیات بیشتری درباره‌ی طراحی آن مشخص شد.
تبلیغات

به‌گزارش GSMArena، در ماه گذشته مشخصات فنی و چند تصویر با کیفیت پایین از گوشی Moto X40 Pro در TENAA مشاهده شد. امروز اما جزئیات طراحی این گوشی در یک ویدئوی ۳۶۰ درجه توسط OnLeaks افشا شد که حکایت از لبه‌های خمیده نمایشگر و دوربین سه‌گانه در قاب پشتی دارد.

دانلود

گوشی موتورولا Moto X40 Pro با طراحی جزیره‌ای دوربین در قاب پشتی در فرم مربع است؛ اما درمقایسه‌با مدل قبلی سری گوشی‌های Moto X یا Edge، دوربین‌ها و فلش ال‌ای‌دی چینش متفاوتی دارند.

تصویر رندر گوشی موتورولا X40 Pro
تصویر رندر گوشی موتورولا X40 Pro
تصویر رندر گوشی موتورولا X40 Pro

ازنظر مشخصات‌فنی، براساس اسناد منتشرشده از FCC، درحال حاضر می‌دانیم که گوشی موتو X40 پرو مجهز به تراشه جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد شد و از شارژ سیمی ۱۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند که در گوشی‌های هوشمند موتورولا رکورد جدیدی به‌حساب می‌آید. نمایشگر حفره‌دار OLED این گوشی با لبه‌های خمیده اندازه‌ی ۶/۶۷ اینچی دارد و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌کند.

براساس ویدئو می‌توان دکمه‌ی پاور را در لبه‌ی سمت راست مشاهده کرد که پایین‌تر از دکمه‌های تنظیم بلندی صدا قرار می‌گیرد. درلبه‌ی پایینی نیز درگاه ورودی USB Type-C بین توری اسپیکر اصلی و حفره‌ی میکروفون قرار گرفته است. درلبه‌ی بالایی نیز برش‌هایی دیده می‌شود که احتمال دارد برای اسپیکر ثانویه یا میکروفون دوم باشد.

دوربین سه‌گانه‌ی موتو X40 پرو از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو تشکیل می‌شود و دوربین سلفی آن نیز احتمالاً دارای حسگر ۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود.

انتظار می‌رود این گوشی در مدل پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه شود و نسخه‌ی دیگر آن با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دردسترس خریداران قرار بگیرد.

پیش‌بینی می‌شود این گوشی با نام موتورولا اج ۴۰ پرو در اوایل سال آینده میلادی (۱۴۰۲ خ.) در هند عرضه شود و در چین با نام موتورولا X40 پرو روانه‌ی بازار شود. با‌این‌همه، هنوز شرکت موتورلا تاریخ دقیقی برای عرضه‌ی آن مشخص نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات