Mini Host احتمالاً به‌عنوان اولین کامپیوتر شخصی شیائومی درکنار سری شیائومی ۱۳ معرفی می‌شود

چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌نظر می‌رسد شیائومی در رویداد معرفی پرچم‌داران جدید خود یعنی سری شیائومی ۱۳، قصد دارد از اولین کامپیوتر رومیزی کوچک خود به‌نام Mini Host نیز رونمایی کند.
تبلیغات

ظاهراً سیل خبرها درمورد رویداد یکم دسامبر (۱۰ آذر ۱۴۰۱) شیائومی تمامی ندارد. اکنون گزارشی جدید و البته جالب منتشر شده است که نشان می‌دهد برند چینی تصمیم دارد از محصولات نوآورانه‌ی دیگری نیز در این مراسم رونمایی کند و جالب‌تر این‌که تعداد این دستگاه‌ها همچنان درحال افزایش است. پست اخیر شیائومی در صفحه‌ی رسمی لپ‌تاپ‌های این شرکت در ویبو نشان می‌دهد احتمالاً در رویداد معرفی سری شیائومی ۱۳، شاهد معرفی یک کامپیوتر شخصی جدید به‌نام Mini Host نیز خواهیم بود.

شیائومی درحال‌حاضر تعداد زیادی لپ‌تاپ روانه‌ی بازار کرده است اما Mini Host اولین محصول آن به‌عنوان یک رایانه‌ی رومیزی خواهد بود. اگرچه پست ویبو این شرکت هیچ اشاره‌ای به‌ مشخصات فنی دستگاه مذکور ندارد، اما این رایانه را به‌عنوان ابزار بهره‌وری برای کاربرانی که به قدرت محاسباتی بالا نیاز دارند توصیف کرده است. تیزر و نام این محصول نشان می‌دهد درواقع یک مینی کامپیوتر است که مثل اکثر نمونه‌های مشابه بازار، از طراحی جعبه‌ای شکل جمع‌وجور بهره می‌برد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، یکی از مزیت‌های اصلی مینی‌ کامپیوترها این است که قابلیت‌حمل بالایی دارند و علاوه‌براین فضای کم‌تری روی میز اشغال می‌کنند. درحالی‌که اکثر مینی کامپیوترهای موجود معمولاً برای کارهای سنگین طراحی نشده‌اند، اما برخی از آن‌ها با بهره‌گرفتن از مشخصات سخت‌افزاری سطح‌بالا، برای افرادی مثل گیمرها که به توان پردازشی زیادی نیاز دارند درنظر گرفته شده‌اند.

انتظار می‌رود اولین کامپیوتر رومیزی کوچک شیائومی با پردازنده‌های اینتل عرضه شود اما مشخصات فنی این دستگاه هنوز مشخص نیست. شیائومی احتمالاً در رویداد ۱۰ آذر، اطلاعات بیشتری درمورد این محصول ارائه خواهد کرد.

طبق گزارش‌های چندروز گذشته، شیائومی در کنار گوشی‌های سری شیائومی ۱۳، احتمالاًً از محصولات دیگری مثل ساعت هوشمند Watch S2، هدفون‌های بی‌سیم TWS بادز ۴، کامپیوتر رومیزی کوچک Mini Host و البته نسخه‌ی جدید پوسته‌ی اندرویدی خود موسوم به MIUI 14 رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات