رندرهای پیکسل 7a گوگل طراحی ظاهری این دستگاه را نشان می‌دهند

چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
رندرهای جدید فاش‌شده از پیکسل 7a گوگل نگاهی دقیق به گوشی معرفی‌نشده و مقرون‌به‌صرفه‌تر غول جستجوی اینترنت ارائه می‌دهند؛ دستگاهی که به‌احتمالی زیاد سال آینده روانه‌ی بازار خواهد شد.
تبلیغات

پیکسل 6a یک گوشی میان‌رده بود که قدرتی معادل دستگاه‌های پرچم‌دار را ارائه می‌کرد. این محصول مثل برادران خود یعنی پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو به پردازنده‌ی قدرتمند تنسور مجهز شد. با معرفی سری پیسکل ۷ در ماه اکتبر، بسیاری افراد به‌این فکر می‌کنند که پیکسل 7a چه‌ مشخصاتی ارائه خواهد کرد؟ اکنون رندرهای جدیدی به‌بیرون درز کرده است که اولین نگاه به گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی بعدی گوگل را ارائه می‌دهند.

رندر پیکسل 7a

به گزارش XDA، پیکسل 7a واقعاً تفاوت زیادی با نسل قبلی این محصول نخواهد داشت. برجسته‌ترین ویژگی این گوشی، ظاهراً نوار دوربین پشتی آن است که تغییر زیادی در آن دیده نمی‌شود. انتظار داریم این دستگاه ابعادی معادل ۱۵۲٫۴ در ۷۲٫۹ در ۹ میلی‌متر داشته باشد که از این‌نظر تقریباً مشابه پیکسل 6a خواهد بود. در طراحی ظاهری صفحه‌نمایش دستگاه نیز شاهد دوربین سلفی تعبیه‌شده در بریدگی پانچ‌هول هستیم و علاوه‌براین حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک به‌نظر می‌رسند و البته مثل اکثر گوشی‌های اندرویدی، ضخامت حاشیه‌ی لبه‌ی پایینی صفحه‌نمایش آن کمی بیشتر است.

در گزارش‌های قبلی به برخی از مشخصات احتمالی پیکسل 7a اشاره شده است. گوشی میان‌رده‌ی آینده‌ی گوگل می‌تواند با دوربینی که از حسگر ارتقایافته استفاده می‌کند، روانه‌ی بازار شود و درواقع انتظار داریم حسگر دوربین اصلی این محصول از IMX363 به IMX787 تغییر کند. علاوه‌براین، گوشی مذکور به‌احتمال زیاد از نرخ‌نوسازی بالاتر نسبت‌به مدل قبلی آن پشتیبانی خواهد کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است این دستگاه از پنل ۹۰ هرتزی 1080p ساخت سامسونگ بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های گوشی مذکور می‌توان به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم اشاره کرد که برای اولین‌بار در این سری از گوشی‌های گوگل ارائه خواهد شد.

رندر پیکسل 7a

توجه داشته باشید که تصاویر فوق، اولین رندرهای منتشرشده از پیکسل 7a هستند و شاید همه‌چیز تا زمان معرفی این محصول تغییر کند. البته افشاگر معروف خبرهای فناوری، OnLeaks این رندرها را دراختیار Smartprix قرار داده است؛ منبعی که سابقه‌ی نسبتاً خوبی در انتشار مشخصات محصولات الکترونیکی پیش‌از معرفی رسمی آن‌ها دارد. بنابراین به‌احتمال زیاد مدل نهایی پیکسل 7a ظاهری شبیه به این تصاویر خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات