رندر مطبوعاتی گلکسی A14 5G قبل‌از رونمایی رسمی فاش شد

سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
انتظار داریم سامسونگ به‌زودی از گلکسی A14 5G برای بازارهای جهانی رونمایی کند. اکنون رندر مطبوعاتی این دستگاه پیش‌از معرفی رسمی دردسترس قرار گرفته است که با تصاویر قبلی این دستگاه مطابقت دارد.
تبلیغات

تاکنون شاهد انتشار خبرهای زیادی درمورد طراحی، مشخصات و همچنین امتیاز گیک‌بنچ گلکسی A14 5G سامسونگ بوده‌ایم و اکنون رندر مطبوعاتی این محصول منتشر شده‌اند.

به گزارش Gizmochina، گلکسی A14 5G در دو نسخه با تراشه‌های متفاوت عرضه خواهد شد. یکی از این مدل‌ها از پردازنده‌ی میان‌رده‌ی اگزینوس بهره خواهد برد درحالی‌که مدل دیگر به سیستم-روی-چیپ Dimensity 700 مجهز خواهد شد. اکنون افشاگر معروف، ایوان بلس رندر مطبوعاتی این دستگاه را به‌اشتراک گذاشته است.

تصویر مطبوعاتی جدید گلکسی A14 5G با رندرهایی که قبلاً از این گوشی فاش شده بود مطابقت دارد. در بخش پشتی این گوشی شاهد سه دوربین با تراز عمومی و فلش LED هستیم. لبه‌های دستگاه نیز کمی خمیدگی دارد و دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه‌ی سمت راست آن تعبیه شده‌اند. در بخش جلویی این محصول نیز حاشیه‌های نسبتاً ضخیمی اطراف نمایشگر مشاهده می‌کنیم. طبق گزارش‌های قبلی، این گوشی از صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی با وضوح Full HD پلاس بهره خواهد برد که دوربین سلفی نیز در بریدگی بالای آن قرار داده خواهد شد.

انتظار می‌رود مدل اگزینوسی گلکسی A14 5G به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شود. در برخی از گزارش‌ها اشاره شده است که این تراشه، اگزینوس ۱۳۳۰ خواهد بود. ازطرف دیگر نسخه‌ی مجهز به Dimensity 700 مدیاتک این دستگاه نسبت به مدل اگزینوسی آن، ضعیف‌تر خواهد بود؛ نسخه‌ای که گفته می‌شود برای بازار ایالات‌متحده درنظر گرفته شده است.

طبق شایعات، گلکسی A14 5G از دوربین پشتی سه‌گانه بهره خواهد برد و دوربین اصلی آن از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. علاوه‌براین انتظار داریم این گوشی با دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی عرضه شود. سامسونگ احتمالاً تصمیم دارد این محصول را با قیمت بسیار رقابتی در سرتاسر جهان عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات