ظرفیت باتری گلکسی S23‌ و گلکسی S23‌ پلاس مشخص شد

دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
اسناد FCC نشان می‌دهد که گلکسی S23‌ پلاس ظرفیت باتری بیشتری از نسل قبلی دارد.
تبلیغات

شاید تاکنون اخبار مربوط به برنامه‌ریزی سامسونگ برای رونمایی سری گلکسی اس ۲۳ در رویداد آنپکد ماه فوریه در سان‌فرانسیسکو را شنیده باشید. اگر این اخبار درست باشد، حداقل چند ماه دیگر سری گلکسی اس ۲۳ پرده‌برداری خواهد شد.

اکنون اسنادی از FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) برخی جزئیات درباره‌ی ظرفیت باتری‌های این پرچم‌داران را نشان می‌دهد. گفته می‌شود مدل پایه‌ی گلکسی S23 از باتری با شماره مدل EB-BS912ABY انرژی می‌گیرد. ظرفیت نامی این باتری ۳۷۸۵ میلی‌آمپرساعت خواهد بود که می‌تواند به ظرفیت معمولی ۳۹۰۰ میلی‌آمپر‌‌‌ساعت تبدیل شود.

طبق گزارش های قبلی، باتری گلکسی اس ۲۳ پلاس با شماره مدلش EB-BS916ABY را احتمالاً ATL تولید می‌کند. به‌گفته‌ی FCC، ظرفیت نامی این باتری ۴۵۶۵ میلی‌آمپر‌‌ساعت خواهد بود که احتمالاً سامسونگ آن را با ظرفیت معمولی ۴۷۰۰ میلی‌آمپر‌‌‌ساعت برچسب‌گذاری می‌کند.

هر دو گوشی را ظاهراً FCC با استفاده از شارژرهای سریع ۲۵ واتی آزمایش شده‌اند؛ اما این لزوماً بدین‌معنی نیست که باتری آن‌ها ۲۵ وات خواهد بود. گلکسی اس ۲۲ پلاس از فناوری شارژ ۴۵ واتی بهره می‌برد؛ بنابراین، گلکسی اس ۲۳ پلاس نیز احتمالاً با همین فناوری روانه‌ی بازار خواهد شد.

هرچند FCC به جزئیات دیگر مشخصات سخت‌افزاری نمی‌پردازد، کوالکام و بنچمارک‌های آنلاین تقریباً تأیید کرده‌اند که سری گلکسی S23 از تراشه‌ی جدید Snapdragon 8 Gen 2 قدرت می‌گیرد؛ حتی در بازارهایی که پرچم‌داران S معمولاً به تراشه‌ی اگزینوس مجهزند و این شامل اروپا نیز می‌شود.

از این لحاظ، پرچم‌دار بعدی سامسونگ را می‌توان یکی از گوشی‌های هیجان‌انگیز سال‌های اخیر دانست؛ به‌خصوص اگر شایعات صحت داشته باشند و سری گلکسی اس ۲۳ از نسخه‌ی سفارشی Snapdragon 8 Gen 2 بهره‌مند باشد که برای رابط کاربری One UI بهینه شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات