شیائومی ۱۳ نه، چینی‌ها احتمالا شیائومی ۱۴ را معرفی می‌کنند

جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر منتسب به جعبه‌ی جدیدترین گوشی شیائومی نشان می‌دهد شرکت چینی به‌جای شیائومی ۱۳ قصد دارد شیائومی ۱۴ را معرفی کند.
تبلیغات

شیائومی احتمالاً به‌زودی جدیدترین گوشی‌های رده‌بالای خود را که از پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 استفاده می‌کنند رونمایی خواهد کرد. افشاگران بارها گفته‌اند این گوشی‌های جدید Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro نام دارند، اما افشاگری در شبکه‌ی اجتماعی ویبو می‌گوید شرکت چینی قصد دارد مستقیماً سراغ رونمایی Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Pro برود.

براساس نوشته‌ی گیزموچاینا، تصویر منتسب به جعبه‌ی شیائومی ۱۴ در ویبو دست‌به‌دست می‌شود. همچنین اسکرین‌شاتی فاش شده است که مشخصات فنی شیائومی ۱۴ را در بر دارد. این اسکرین‌شات به گوشی شیائومی ۱۴ و شماره‌مدل آن یعنی 2211133C اشاره می‌کند.

براساس اطلاعات فاش‌شده، شیائومی ۱۴ از رابط کاربری MIUI 14.0.2.0 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ استفاده می‌کند و دارای جدیدترین پچ امنیتی اندروید است. شیائومی ۱۴ با پردازنده‌ی Snapdragon 8 Gen 2 و ۱۲ گیگابایت رم تولید می‌شود.

زومیت به‌طور مستقل نمی‌تواند تصاویر منتسب به جعبه‌ و مشخصات فنی شیائومی ۱۴ را تأیید کند، اما این تصاویر تا حدی دقیق به نظر می‌رسند. ساکنان برخی از کشورها نگاه مثبتی به عدد ۱۳ ندارند و احتمالاً شیائومی با علم به این موضوع تصمیم گرفته است مستقیماً از شیائومی ۱۲ سراغ شیائومی ۱۴ برود.

شیائومی احتمالاً در روزهای آینده تاریخ رونمایی گوشی‌های جدیدش را به‌صورت رسمی اعلام می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات