اپل تغییر مهمی در قابلیت صفحه همیشه روشن آیفون ۱۴ پرو اعمال می‌کند

چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگر همیشه روشن آیفون ۱۴ پرو نباید همیشه روشن بماند. خوشبختانه جدیدترین نسخه‌ی بتای iOS 16.2 به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر پس‌زمینه و اعلان‌های خود را در این صفحه به‌دلخوه خود فعال یا غیرفعال کنند.
تبلیغات

نسخه‌ی بتا ۳ سیستم‌عامل iOS 16.2 به کاربران آیفون ۱۴ پرو اجازه می‌دهد که پس‌زمینه‌ و اعلان‌ها را در صفحه‌نمایش همیشه روشن، غیرفعال کنند. به‌نظر می‌رسد این تغییر پس‌از بررسی‌هایی که درمورد شکایت‌های مطرح‌شده برای این ویژگی که باعث تخلیه‌ی باتری گوشی می‌شود، اعمال شده است. اگرچه نمایشگر همیشه روشن به‌طور پیش‌فرض تصویر زمینه را کم‌نور می‌کند اما اپل تغییراتی برای رفع این مشکل ارائه داده است.

طبق گزارش دیجیتال‌ترندز، تغییرات اعمال‌شده در نسخه‌ی آزمایشی iOS 16.2 در منوی نمایش و روشنایی برنامه در بخش تنظیمات در قالب سه گزینه‌ی جابه‌جایی جدید ارائه شده است. تنظیم همیشه روشن به‌طور پیش‌فرض فعال است و وقتی آيفون ۱۴ پرو را به‌حال خود رها کنید، تصویر زمینه کم‌نورتر خواهد شد. در iOS 16.2 دو گزینه‌ی دیگر وجود دارد که شامل Show Wallpaper و Show Nonitification می‌شود و امکان خاموش کردن هردو یا یکی از آن‌ها به‌دلخواه کاربر وجود دارد. با غیرفعال‌کردن این گزینه‌ها، صفحه‌ی قفل فقط زمانی که گوشی را قفل کنید یا برای مدتی آن را کنار بگذارید، یک تصویر زمینه‌‌ی سیاه خالص به‌همراه زمان و ابزارک‌ها را نشان خواهد داد.

بسیاری از گوشی‌های اندرویدی موجود در بازار به کاربران این امکان را می‌دهند که نمایشگر همیشه روشن را غیرفعال کنند و به آن‌ها اجازه می‌دهند غیر از ساعت، آیتم‌های دیگری مثل ابزارک‌های پیش‌بینی آب‌وهوا، یادآور تقویم و غیره را بدون نیاز به باز کردن قفل دستگاه مشاهده کنند. امکان دارد جدیدترین به‌روزرسانی نمایشگر همیشه روشن اپل در iOS 16.2 بتا، به‌حل مشکل باتری آیفون ۱۴ پرو کمک کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات