نمونه تصویر دوربین اصلی گلکسی S23 اولترا برتری آن را نسبت به S22 اولترا و پیکسل ۷ پرو نشان می‌دهد

یک‌شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
مقایسه نمونه تصویر ثبت‌شده با گلکسی S23 اولترا درمقایسه با گلکسی S22 اولترا و پیکسل ۷ پرو نشان‌دهنده‌ی برتری نسل بعدی پرچم‌دار سامسونگ است.
تبلیغات

Ice Universe افشاگر معروف، قبلاً جزئیاتی درمورد سری گلکسی S23 سامسونگ به‌اشتراک گذاشته است و این‌بار برخی ویژگی‌های دوربین S23 اولترا را ارائه داده است. پیش‌از این گزارش‌هایی درمورد برتری قابلیت بزرگ‌نمایی S23 اولترا نسبت به S22 اولترا منتشر شده بود و اکنون مقایسه‌ای میان دوربین اصلی نسل بعدی پرچم‌دار غول فناوری کره‌ی جنوبی با رده‌بالاترین گوشی فعلی آن و همچنین پیکسل ۷ پرو گوگل انجام شده است.

مقایسه عکس سوژه که یک کدوتنبل است نشان‌دهنده‌ی دهنده‌ی تفاوت کیفیت دوربین S23 اولترا، S22 اولترا و پیکسل ۷ پرو است. Ice Universe از دنبال‌کنندگان حساب توییتر خود درخواست کرده است تا بدون اطلاع از این‌که کدام عکس با کدام گوشی ثبت شده است، بهترین آن‌ها را انتخاب کنند. بیشتر دنبال‌کنندگان او، اولین عکس را انتخاب کردند که مربوط به تصویر ثبت‌شده با دوربین اصلی S23 اولترا بود. جای تعجب نیست که کیفیت تصویربرداری پرچم‌دار بعدی سامسونگ، بهتر از نسل کنونی آن باشد و علاوه‌براین، کیفیت بالاتر آن نسبت به پیکسل ۷ پرو، بسیار درخورتوجه است.

مقایسه کیفیت تصویر گلکسی S23 اولترا با S22 اولترا و پیکسل ۷ پرو

(از راست به چپ نمونه تصویر مربوط به پیکسل ۷ پرو، گلکسی S22 اولترا و گلکسی S23 اولترا است)

پیکسل ۷ پرو گوگل، ازنظر قدرت عکاسی امتیاز بسیار بالایی دریافت کرده است و به‌عنوان مثال ازنظر DXOMark، فقط دوربین هواوی میت ۵۰ پرو از پرچم‌دار کنونی گوگل عملکرد بهتری دارد. درمقام مقایسه امتیاز DXO این دو دستگاه به‌ترتیب ۱۴۷ و ۱۴۹ است. گلکسی S22 اولترا در این معیار با امتیاز ۱۳۵ در جایگاه دوازدهم فهرست قرار دارد و مقایسه نشان می‌دهد که دوربین این گوشی در ثبت جزئیات سطح کدوتنبل نسبت به مدل جدید آن ضعف دارد. بااین‌حال، مشکل مذکور در S23 اولترا دیده نمی‌شود زیرا عکس میوه‌ی نارنجی را با جزئیات بسیار بیشتر و وضوح بالاتر نسبت به نمونه‌ عکس‌های ثبت‌شده با دستگاه‌های دیگر ثبت کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات