پوکو X5 شیائومی به‌زودی با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و MIUI 14 رونمایی می‌شود

جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پوکو X5 شیائومی با با باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و رابط کاربری MIUI 14 گواهی کمیسیون فدرال ارتباطات را دریافت کرده است تا رونمایی آن قریب‌الوقوع باشد.
تبلیغات

شیائومی اوایل سال جاری میلادی پوکو X4 را رونمایی کرد و آن‌طور که گیزموچاینا می‌نویسد،‌ شرکت چینی هم‌اکنون مشغول کار روی پوکو X5 است و قصد دارد به‌زودی آن را رونمایی کند. جدیدترین گوشی برند پوکو چند گواهی مهم نظیر FCC و BIS دریافت کرده و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شده است.

اطلاعات فاش‌شده اعلام می‌کنند پوکو ایکس ۵ شیائومی در پنل پشتی جزیره‌ی دوربین مستطیل‌شکل دارد و از وای فای دو بانده پشتیبانی می‌کند. این گوشی به باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد بود و با رابط کاربری MIUI 14 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد.

رئیس شعبه‌ی هندی پوکو مدتی پیش گفت که این شرکت به‌زودی گوشی جدیدی معرفی می‌کند. احتمالاً این گوشی،‌ POCO X5 5G خواهد بود. ممکن است در آینده‌ای نزدیک تاریخ رونمایی گوشی اعلام شود.

شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند پوکو X5 شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز IPS LCD و پردازنده‌ی +Qualcomm Snapdragon 778G تولید می‌شود. این پردازنده پیش‌تر در گوشی ناتینگ فون وان استفاده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات