افشای تصویر منتسب به گلکسی S23 (به‌روزرسانی: ویدئو مفهومی نیز فاش شد)

یک‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
تصویر و ویدئو منتسب به گلکسی S23 سامسونگ پرچم‌دار ۲۰۲۳ کره‌ای‌ها را از زوایای مختلف به‌تصویر می‌کشند. ظاهراً گلکسی S23 در پنل پشتی طراحی جدیدی دارد.
تبلیغات

به‌روزرسانی در ساعت ۲۲:۲۰: ویدئو مفهومی جدیدی که به گلکسی S23 سامسونگ نسبت داده شده است، این گوشی هوشمند را از زوایای متفاوت به‌تصویر می‌کشد. در این ویدئو، ادعا می‌شود گلکسی S23 نمایشگر ۶٫۱ اینچب و حفره‌ برای دوربین سلفی و طراحی جدیدی در پنل پشتی دارد.

تماشای ویدئو با وضوح‌ بالاتر در یوتیوب

خبر اصلی در ساعت ۱۹:۳۰: شایعه‌های تأییدنشده می‌گویند گلکسی اس ۲۳، جدیدترین گوشی پرچم‌دار سامسونگ، هفته‌ی دوم بهمن معرفی می‌شود و تا پیش از پایان همان ماه، دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. درحالی‌که فاصله‌ی نسبتاً زیادی تا رونمایی گلکسی‌های جدید داریم، روزبه‌روز اطلاعات بیشتری از آن‌ها فاش می‌شود.

به‌گزارش زومیت، سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی S تمرکز زیادی روی طراحی ظاهری کرده است. این دستگاه‌های پریمیوم در سال گذشته برخی اصلاحات ظاهری تجربه کردند و مدل اولترا تغییرات زیادی به خود دید. احتمالاً گلکسی S23 در پنل پشتی جزیره‌ی دوربین نخواهد داشت و سه دوربین به‌صورت مجزا در پنل پشتی قرار خواهند گرفت.

رندر گلکسی اس ۲۳ سامسونگ Galaxy S23 در رنگ آبی غیررسمی

تصویر منتسب به گلکسی S23 در رنگ آبی طراحی جدید را نشان می‌دهد. این تصویر غیررسمی سه دوربین را در پنل پشتی گلکسی S23 به‌نمایش می‌گذارد. فعلاً گلکسی S23 اولترا را رسماً ندیده‌ایم؛ اما شکی نداریم که مدل اولترا دوربین‌های بیشتر و باکیفیت‌تری خواهد داشت. افشاگران قبلاً تصاویری مفهومی از گلکسی S23 اولترا فاش کرده‌اند.

کوالکام تأیید کرده است که گوشی‌های سری گلکسی S23 در تمامی مناطق دنیا با پردازنده‌ی اسنپدراگون عرضه می‌شوند. درحالی‌که استفاده از اگزینوس ۲۳۰۰ در گلکسی S23 تا حد زیادی منتفی به‌نظر می‌رسد، شایعه‌های جدید می‌گویند این پردازنده همچنان تولید می‌شود؛ اما برای گوشی‌های میان‌رده. گلکسی S23 سامسونگ احتمالاً حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز 1440p و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت.

*تصویر اصلی مقاله ارتباطی به گلکسی S23 ندارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات