کوالکام تأیید کرد که سری گلکسی S23 فقط با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهند شد

جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
کوالکام این موضوع را تأیید کرده است که گوشی‌های پرچم‌دار خانواده‌ی گلکسی S23 سامسونگ در سرتاسر جهان فقط با تراشه‌های اسنپدراگون روانه‌ی بازار خواهند شد.
تبلیغات

براساس شایعات اخیر، انتظار داریم سامسونگ در هفته‌ی اول فوریه، نسل جدید پرچم‌داران خود یعنی سری گلکسی S23 را معرفی کند و شاید سرانجام این گوشی‌ها در سرتاسر جهان با سیستم-روی-چیپ (SoC) مشابه عرضه شوند. گزارش‌ها درمورد خط تولید نسل بعدی پرچم‌داران سامسونگ نشان می‌دهد این گوشی‌ها فقط با تراشه‌های اسنپدراگون روانه‌ی بازار خواهند شد و حالا کوالکام نیز این شایعات را تأیید کرده است.

آکاش پالخیوالا، مدیر مالی کوالکام در جریان رویداد اخیر گزارش درآمد این شرکت، اعلام کرد که انتظار می‌رود نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۳ شاهد افزایش درآمد این تراشه‌ساز خواهیم بود که این بازه‌ی زمانی احتمالاً با ماه‌های اول آغاز فروش گوشی‌های سری گلکسی S23 مطابقت دارد. به گزارش GSMArena، سهم ۷۵ درصدی استفاده از تراشه‌های کوالکام در سری گلکسی S22، در نسل بعدی این گوشی‌ها افزایش خواهد یافت و این یعنی همه‌ی مدل‌های خانواده‌ی S23 سامسونگ از تراشه‌های اسنپدراگون بهره خواهند برد.

پیش‌از این امتیاز گیک‌بنچ هر سه مدل گلکسی S23 سامسونگ یعنی گلکسی S23 استاندارد، گلکسی S23 پلاس و گلکسی S23 اولترا فاش شده است. کریستیانو آمون، مدیرعامل کوالکام، همکاری چندساله با سامسونگ را تأیید کرد که این موضوع نیز نشان می‌دهد غول فناوری کره‌ای تصمیم دارد نسل بعدی پرچم‌داران خود را در سرتاسر جهان فقط با سیستم-روی-چیپ‌های اسنپدراگون عرضه کند.

این درحالی‌است که گزارش‌های ماه گذشته نشان می‌دهند با وجود عملکرد نه‌چندان خوب تراشه‌های اگزینوس سامسونگ، عرضه‌ی سری گلکسی S23 با این پردازنده‌ها همچنان منتفی نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات