سامسونگ بار دیگر در ویدیو تبلیغاتی جدیدی اپل و آیفون را هدف قرار داد

پنج‌شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
عکاسی با گلکسی زد فلیپ ۴
سامسونگ در ویدیوی تبلیغاتی جدیدش روی دوربین پروضوح و فرم‌فکتور تاشدنی گوشی‌های سری گلکسی تمرکز کرده است تا به اپل طعنه بزند.
تبلیغات

سامسونگ در ماه‌های اخیر پویش تبلیغاتی جدیدی علیه اپل به راه انداخته است تا ویژگی‌‌های شاخص گوشی‌هایش را در مرکز توجه قرار دهد و کاربران آیفون را به سمت گوشی‌های سری گلکسی بکشاند، این در حالی است که فصل قبل مدیرعامل اپل از رکوردشکنی تعداد کاربران مهاجر به آیفون خبر داد و در گزارش مالی جدید گفت روند مهاجرت به گوشی‌های آیفون همچنان ادامه دارد.

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

به گزارش زومیت، در ویدیوی تبلیغاتی جدید سامسونگ روی این نکته تأیید می‌شود که گوشی‌های رده‌بالای سری گلکسی دوربین پروضوح و فرم‌فکتور تاشدنی دارند، اما چنین مشخصه‌هایی در آیفون دیده نمی‌شود. ویدیوی تبلیغاتی جدید که On the Fence (به معنی مردد بودن) نام دارد، روی کاربرانی متمرکز است که برای انتخاب گزینه‌ی مناسب از بین آیفون و گلکسی تصمیم نهایی خود را نگرفته‌اند.

سامسونگ - حداقل به روایت اعداد - دارای بهترین دوربین صنعت موبایل است، اما کارشناسان نظر دیگری دارند. در سال‌های آینده قطعاً آیفون تاشدنی نیز خواهیم دید تا سرانجام رقیب قدری برای سامسونگ در بازار تاشدنی‌ها از راه برسد.

سامسونگ در آستانه‌ی رونمایی آیفون ۱۴ در ویدیویی تبلیغاتی به اپل طعنه زده بود. شرکت کره‌ای در آن زمان گفت: «کمربندهای خود را برای رونمایی گوشی جدید اپل ببندید، درحالی‌که وارد دنیایی می‌شوید که توجهات به سمت شما جلب نمی‌شود.»

سامسونگ به‌دفعات تلاش کرده قابلیت‌های آیفون را سطح پایین جلوه دهد تا کاربران iOS را به سمت دستگاه‌های اندرویدی خود بکشاند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی پویش تبلیغاتی سامسونگ دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات