هواوی نوا Y61 با دوربین‌هایی به فرم آیفون و پشتیبانی از LTE و وای‌فای ۴ معرفی شد

دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
نوا Y61 گوشی اقتصادی جدید هواوی با پشتیبانی از شبکه‌ی LTE و وای‌فای ۴ است که در پنل پشتی از دوربین‌هایی با چینش مشابه آیفون‌های پرو استفاده می‌کند.
تبلیغات

هواوی جدیدترین عضو گوشی‌های اقتصادی سری Nova را معرفی کرد. نوا Y61 که روی وب‌سایت بین‌المللی هواوی دیده شده است، صفحه‌نمایش ۶٫۵۲ اینچی IPS LCD با وضوح +HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز دارد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی گوشی جدید هواوی نیز درون بریدگی قطره‌ای‌شکل قرار گرفته است.

هواوی نوا Y61 در پنل پشتی از سه دوربین با چینش بسیار آشنا استفاده می‌کند. دوربین اصلی به حسگر ۵۰ مگاپیکسلی و لنزی با دیافراگم f/1.8 و دوربین دوم به حسگر ۲ مگاپیکسلی و لنز ماکرو مجهز است. دوربین سوم نیز وظیفه‌ی عمق‌سنجی صحنه‌ها را انجام می‌دهد.

نمایشگر پنل جلویی هواوی نوا Y61

هواوی می‌گوید گوشی اقتصادی جدیدش پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای دارد؛ اما به نام دقیق تراشه اشاره نکرده است. هواوی نوا Y61 از ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌گیرد. این گوشی با سیستم‌عامل EMUI 12 عرضه خواهد شد.

نوا Y61 از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۲۲٫۵ وات ازطریق درگاه USB-C بهره می‌برد. همان‌طورکه می‌شد انتظار داشت، مدل جدید گوشی‌های سری نوا از شبکه‌ی 5G پشتیبانی نمی‌کند. این گوشی مجهز به وای‌فای ۴ است.

رنگ بندی هواوی نوا Y61

هواوی نوا Y61 در رنگ‌های آبی و سبز و مشکی دردسترس مشتریان قرار می‌گیرد. قیمت و تاریخ عرضه‌ی این گوشی مشخص نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات