آنر از حضور «سیستم خنک‌کننده پیشرفته ۱۳ لایه» در گوشی X40 GT خبر داد

سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آنر می‌گوید گوشی X40 GT که تمرکز ویژه‌ای بر گیمرها دارد، مجهز به سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته با ۱۳ لایه و محفظه‌ای بخار با مساحت بیش از ۴٬۰۰۰ میلی‌مترمربع است.
تبلیغات

آنر پیش‌تر گفته است گوشی X40 GT را پنج‌شنبه‌ی این هفته با پردازنده‌ی Snapdragon 888 کوالکام رونمایی می‌کند. این شرکت تا پیش از رونمایی محصولات جدیدش، به‌صورت تدریجی جزئیاتی از آن‌ها دردسترس قرار می‌دهد و در روزهای اخیر اتفاق مشابهی را برای گوشی ایکس ۴۰ جی تی شاهد بوده‌ایم.

آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، آنر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو اعلام کرده است گوشی X40 GT با سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته از راه می‌رسد. این سیستم متشکل‌از ۱۳ لایه‌ی مختلف است تا تراشه‌ی Snapdragon 888 در حین فعالیت خنک بماند و ثبات عملکرد آن حفظ شود (با افزایش دمای پردازنده، عملکرد افت می‌کند). مساحت محفظه‌ی بخار موجود در گوشی X40 GT به بیش از ۴٬۰۰۰ میلی‌مترمربع (۴۰ سانتی‌مترمربع) می‌رسد.

گوشی Honor X40 GT سومین گوشی از خانواده‌ی میان‌رده‌ی X40 است و به‌طور مشخص برای کاربرانی که به قدرت پردازشی زیادی نیاز دارند دردسترس قرار می‌گیرد. این گوشی نمایشگر ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. آنر می‌گوید X40 GT در آزمون‌های داخلی این شرکت توانسته است به هنگام اجرای بازی‌های چندنفره‌ای مثل Arena of Valor نرخ ۱۱۵٫۰۷ فریم‌برثانیه‌ را به مدت ۶۰ دقیقه حفظ کند. در این مدت، «تغییرات عمده‌ای در دمای دستگاه مشاهده نشد.»

گوشی جدید آنر در دو سناریوی دیگر نیز نرخ فریم نسبتاً ثابتی ارائه داد: یک ساعت تجربه‌ی بازی ژانر شوتر اول‌شخص (FPS) با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و یک‌ ساعت تجربه‌ی بازی ژانر نقش‌آفرینی (RPG) با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز.

تصویر منتسب به آنر X40 GT که چند روز پیش فاش شد، نشان داد این گوشی دوربین سه‌گانه در پنل پشتی دارد و در بخش جلویی از نمایشگری با حفره‌ی دایره‌ای میزبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات