سری پیکسل ۷ از قابلیت تشخیص سرفه و نظارت بر کیفیت خواب بهره می‌برند

جمعه ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
همان‌طور که انتظار می‌رفت، سری پیکسل ۷ گوگل، قابلیت تشخیص خروپف، سرفه و نظارت بر کیفیت خواب را دراختیار کاربران قرار می‌دهند.
تبلیغات

گوگل در رویداد سخت‌افزاری شب گذشته‌ی خود در بروکلین، از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود یعنی پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو رونمایی کرد. درحالی‌که این شرکت تمرکز زیادی روی قابلیت‌های امنیتی، صدا و دوربین این محصولات داشته است، اما به‌طور خلاصه توضیحاتی درمورد ویژگی جدیدی درحوزه‌ی سلامت ارائه کرد که به‌منظور تشخیص خروپف و سرفه طراحی شده است.

به‌نوشته‌ی TechCrunch، گوشی‌های پیکسل در صفحه‌ی نمایش خلاصه‌ی اطلاعات روزانه‌ی مربوط به خواب به شما نشان خواهد داد که چه‌مدت خروپف کرده‌اید و تعداد سرفه‌های شما چندبار بوده است. یکی از مدیران اجرایی این شرکت گفت:

درصورت تمایل، با اجازه دادن به پیکسل ۷ یا پیکسل ۷ پرو برای تجزیه‌وتحلیل صدای سرفه‌ها و خروپف‌های شبانه، این قابلیت می‌تواند به‌شما کمک کند تا کیفیت خواب خود را بهتر درک کنید.
قابلیت نظارت بر خواب سری پیکسل ۷

میشال رحمان، محقق اپلیکیشن اواخر ماه قبل تصویری از صفحه‌ی تنظیمات پیکسل ۷ منتشر کرده بود که به استفاده از میکروفون برای ارائه‌ی قابلیت‌های مرتبط با نظارت بر خواب اشاره داشت.

با توجه به صفحه‌ی پشتیبانی گوگل، می‌توانید قابلیت نظارت بر خروپف و سرفه را از بخش Bedtime اپلیکیشن ساعت فعال و داده‌های خود را نیز در همین قسمت بررسی کنید. علاوه‌براین می‌توانید این ویژگی را با مراجعه به مسیر Settings > Digital Wellbeing and parental controls > Show cough & snore activity فعال کنید.

هنوز مشخص نیست قابلیت‌های نظارت بر کیفیت خواب، بلافاصله پس‌از عرضه‌ی سری پیکسل ۷ دردسترس خواهد بود یا مدتی بعد به‌عنوان به‌روزرسانی نرم‌افزاری ارائه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات