اپل احتمالاً سال آینده تفاوت آیفون پرو و آیفون پرو مکس را به بیشترین حد می‌رساند

پنج‌شنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
یکی از افشاگران می‌گوید اپل در سال آینده‌ی میلادی مدل‌های پرو و پرو مکس آیفون را بیشتر از قبل متمایز می‌کند تا مردم به تهیه‌ی گران‌ترین مدل از آیفون ترغیب شوند.
تبلیغات

بررسی‌ها نشان می‌دهد تقاضا برای گوشی ۶٫۷ اینچی آیفون ۱۴ پرو مکس بسیار زیاد است. و بر همین اساس و به‌گفته‌ی مینگ‌چی کو، تحلیلگر معروف، محبوبیت آیفون ۱۴ پرو مکس ممکن است اپل را برای افزایش تفاوت‌های بین مدل‌های پرو و پرو مکس از آیفون ۱۵ ترغیب کند. اپل احتمالاً قابلیت‌های خاصی را صرفاً در مدل پرو مکس (با نام احتمالی آیفون ۱۵ اولترا) قرار خواهد داد تا مردم به تهیه‌ی گران‌ترین مدل از آیفون علاقه‌ی بیشتری نشان دهند.

مینگ‌چی کو هفته‌ی گذشته گفت اپل از شرکای خود درخواست کرده است تا ظرفیت تولید آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را افزایش دهند؛ چون تقاضا برای این دو گوشی زیاد است. کو در جدیدترین توییت خود می‌گوید ۶۰ درصد از افزایش ظرفیت تولید آیفون‌های پرو به مدل پرو مکس اختصاص دارد. گفته می‌شود اپل از برخی تأمین‌کنندگان خود درخواست کرده است خط‌تولید آیفون ۱۴ را به مدل‌های پرو اختصاص دهند.

به‌ادعای مینگ‌چی کو، تقاضا برای آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس بسیار کمتر از حد انتظار است. البته این موضوع ما را متعجب نمی‌کند؛ چون مدل‌های استاندارد آیفون ۱۴ شباهت‌های بسیار زیادی به آیفون‌های سال گذشته دارند.

مارک گارمن، افشاگر بلومبرگ، چند روز پیش مدعی شد اپل به‌جای آیفون ۱۵ پرو مکس، آیفون ۱۵ اولترا را عرضه می‌کند تا تفاوت‌های بین آیفون‌های سه‌دوربینه‌ی ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی بیشتر از همیشه شود. طبق شایعات، اپل در آیفون ۱۵ برای اولین‌بار سراغ درگاه USB-C می‌رود و مدل‌های پرو را به لنز پریسکوپی مجهز می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات