پیکسل ۷ احتمالاً از شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند

دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
برخی مشخصات فاش‌شده از گوگل پیکسل ۷، مانند تراشه و ظرفیت رم به شباهت بسیار زیاد این گوشی به پیکسل ۶ اشاره می‌کنند.
تبلیغات

براساس گزارش‌ها، گوگل قصد دارد ۱۴ مهر با برگزاری رویدادی، گوشی‌های سری پیکسل ۷ خود را معرفی کند؛ ولی تا این لحظه اطلاعات زیادی از مشخصات این گوشی‌ها به بیرون درز پیدا کرده است. حالا به‌گزارش Androidauthority، افشاکننده‌ای خوش‌نام به نام Yogesh Brar در توییتی برخی از مشخصات نسخه‌ی استاندارد گوشی پیکسل ۷ را منتشر کرده است.

حساب کاربری Yogesh Brar در توییت خود علاوه‌بر تکرار برخی جزئیات، به نکاتی جدیدی درباره‌ی گوشی پیکسل ۷ اشاره کرده است. مشخصات افشا‌شده ضمن تأیید بهره‌مندی این گوشی از تراشه‌ی تنسور نسل دوم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، از صفحه‌نمایش ۶٫۳ اینچی OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و رزولوشن FHD+ در گوشی جدید گوگل خبر می‌دهند.

علاوه‌‌بر‌‌این، Yogesh Brar در توییت خود ادعا کرده است که Pixel 7 با باتری ۴٬۷۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی عرضه خواهد شد که ارتقای خیلی کمی در‌مقایسه‌با باتری ۴٬۶۱۴ میلی‌آمپر‌ساعتی پیکسل ۶ محسوب می‌شود. گوشی جدید گوگل از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی و شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد. در میان تمام مشخصات فاش‌شده، پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی شاید جذاب‌ترین تغییر برای گوشی‌های پیکسل جدید به‌حساب بیاید.

yogesh-brar-pixel-7-specs-twitter

گوگل در زمان عرضه‌ی گوشی‌های سری Pixel 6 نیز ادعا کرده بود که این گوشی‌ها از شارژ سیمی ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کنند؛ اما در عمل مشخص شد که مدل استاندارد این خانواده در بهترین حالت از شارژ ۲۱ واتی و نسخه‌ی Pro نیز از سرعت ۲۳ واتی پشتیبانی می‌کنند. بنابراین، انتظار می‌رود پشتیبانی از شارژ ۳۰ واتی فاش‌شده در مشخصات خانواده‌ی پیکسل ۷ این بار واقعیت داشته باشد و این گوشی‌ها بتوانند در عمل هم با سرعت ۳۰ وات شارژ شوند.

طبق گزارش‌ها، پیکسل ۷ دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و به‌جای سنسور ۸ مگاپیکسلی دوربین سلفی نیز به سنسور ۱۱ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. در این توییت، علاوه‌بر مشخصات مربوط به تراشه و دوربین و باتری به بهره‌مندی گوشی‌های پیکسل ۷ از نسخه‌ی ۱۳ اندروید و بلندگوهای استریو و بلوتوث LE اشاره شده و اعتقاد بر این است که پیکسل ۷ با همان قیمت ۶۰۰ دلاری نسخه‌ی قبلی خود در بازار فروخته می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات