مشکل عجیب آیفون ۱۴ پرو؛ کاربران از لرزش دوربین هنگام اجرای اپ‌های شخص ثالث شاکی هستند

دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بعضی از صاحبان آیفون ۱۴ پرو گزارش دادند دوربین دستگاه آن‌ها هنگام اجرای اپ‌های شخص ثالث مانند اسنپ‌چت دچار لرزش می‌شود و صدا تولید می‌کند.
تبلیغات

به‌نظر می‌رسد که بسیاری از اپ‌های محبوب شخص ثالث برای فناوری دوربین جدید آیفون ۱۴ پرو کاملاً آماده نشده‌اند. تعدادی از کاربران آیفون ۱۴ پرو با استفاده از اپ‌هایی مانند اسنپ چت و تیک‌تاک و اینستاگرام نمی‌توانند عکس و فیلم بگیرند. این مشکلات شامل لرزش دوربین و حتی ایجاد صداهای فیزیکی می‌شود.

به‌گزارش 9to5mac، کاربران نگران آیفون ۱۴ پرو به ردیت و توییتر مراجعه کرده‌اند تا تجربیاتشان را درباره‌ی این مشکلات به‌اشتراک بگذارند. در ردیت، یکی از کاربران توضیح می‌دهد:

پس از هر‌بار اجرای اسنپ‌چت یا استفاده از دوربین اینستاگرام، لرزش دوربین را تجربه می‌کنم. بااین‌حال، هنگام استفاده از اپ دوربین معمولی با هیچ مشکلی مواجه نمی‌شوم.

یکی دیگر از کاربران آیفون ۱۴ پرو می‌گوید:

دیروز هنگام کار با آیفون ۱۴ پرو جدید خود و اجرای اسنپ چت، به‌طور‌مداوم لرزش دوربین دستگاه را حس می‌کردم.

فرد دیگری نیز نوشت:

دیروز آیفون ۱۴ پرو به‌دست من رسید. هنگامی که در آن اسنپ چت را اجرا کردم دوربین به‌شدت می‌لرزید و صدای مکانیکی بسیار عجیبی می‌داد.

سایر کاربران اعلام کردند که مشکلات مشابهی را در اسنپ چت و اینستاگرام و تیک‌تاک تجربه‌ کرده‌اند. تعداد انگشت‌شماری از ویدئوها که این مشکل را نشان می‌دهد، در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک گذاشته شده‌اند. در ویدئوهای مذکور، می‌توانید لرزش دوربین آیفون ۱۴ پرو را در برنامه‌های شخص ثالث مشاهده کنید، درحالی‌که خود ماژول دوربین فیزیکی نیز صدای عجیبی تولید می‌کند.

در ویدئو زیر می‌توان به‌وضوح لرزش دوربین و صدای دستگاه هنگام اجرای اپ شخص ثالث و استفاده از دوربین آن را مشاهده کرد:

در‌حال‌حاضر، به‌نظر می‌رسد که این مشکل تنها زمانی روی دوربین آیفون ۱۴ پرو تأثیر می‌گذارد که اپ شخص ثالثی استفاده شود. اکثر شکایات در رسانه‌های اجتماعی می‌گویند که این مشکل در اپ‌های رسانه‌های اجتماعی مانند اسنپ‌چت و تیک‌تاک و اینستاگرام رخ می‌دهد.

ازآن‌جا‌‌که مشکل لرزش دوربین، تنها زمانی رخ می‌دهد که اپلیکیشن شخص ثالثی اجرا شود، تقریباً مطمئن هستیم که پای نوعی باگ نرم‌افزاری در میان است. این احتمال وجود دارد که اپ‌های مذکور هنوز برای تغییرات دوربین آیفون ۱۴ پرو آماده نشده‌اند و احتمالاً این مسئله به لرزش‌گیر اپتیکال مربوط می‌شود.

در‌حال‌حاضر، راه‌حلی برای این مشکل وجود ندارد و اپ‌هایی مانند اینستاگرام و اسنپ‌چت و تیک‌تاک احتمالاً برای حل آن باید به‌روزرسانی‌هایی را منتشر کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات