اکسپریا وان مارک ۴ گیمینگ با ۱۶ گیگابایت رم و تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی شد

دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
سونی به وعده‌ی خود عمل کرد و گوشی گیمینگ جدیدی به‌ نام Xperia 1 IV Gaming Edition را با ۱۶ گیگابایت رم معرفی کرد. این محصول همراه با لوازم‌جانبی گیمینگ جدید این شرکت موسوم اکسپریا استریم (Xperia Stream) عرضه می‌شود.
تبلیغات

سونی امروز لوازم‌جانبی جدید گیمینگ خود را برای اکسپریا وان مارک ۴ رونمایی کند. این محصول خنک‌کننده‌ای فعال و چهار پورت اضافه دراختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین، غول فناوری ژاپنی گوشی هوشمند جدیدی به‌ نام اکسپریا وان مارک ۴ گیمینگ ادیشن را معرفی کرد که از ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

اکسپریا وان مارک ۴ گیمینگ ادیشن |‌ Xperia 1 IV Gaming Edition

به‌نوشته‌ی GSMArena، سایر مشخصات و طراحی اکسپریا وان مارک ۴ گیمینگ سونی با مدل استاندارد این گوشی، یعنی اکسپریا وان مارک ۴، یکسان است. این محصول از نمایشگر ۶٫۵ اینچی OLED با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی گیمینگ می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد. خریداران این دستگاه لوازم‌جانبی جدید سونی موسوم به اکسپریا استریم را نیز به‌رایگان دریافت خواهند کرد.

همان‌طور‌که اشاره کردیم، اکسپریا وان مارک ۴ گیمینگ مانند مدل استاندارد خود از دوربین پشتی سه‌گانه شامل سه دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین سلفی این محصول نیز ۱۲ مگاپیکسلی است. گوشی جدید سونی از بلندگوهای دوگانه‌ی استریو بهره می‌برد و از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون نیز پشتیبانی می‌کند. اکسپریا وان مارک ۴ گیمینگ ۸٫۲ میلی‌متر ضخامت دارد و وزن آن نیز ۱۸۵ گرم است.

اکسپریا وان مارک ۴ گیمینگ از درگاه microSD تا یک ترابایت پشتیبانی می‌کند و از پورت USB C و بلوتوث ۵٫۲ بهره می‌برد. این گوشی گواهی IPX را نیز دارد و دربرابر نفوذ آب‌وگرد و غبار مقاوم است. ناگفته نماند ابعاد لوازم‌جانبی اکسپریا استریم ۱۸۵ در ۸۰ در ۳۹ میلی‌متر و وزنش درحدود ۱۴۲ گرم است.

اکسپریا وان مارک ۴ گیمینگ ادیشن |‌ Xperia 1 IV Gaming Edition

اکسپریا وان مارک ۴ گیمینگ با قیمت ۱,۲۲۵ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. درحال‌حاضر، این محصول را فقط در ژاپن می‌توان پیش‌خرید کرد و عرضه‌ی رسمی‌اش از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ (۲۴ شهریور ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. گفتنی است قیمت و تاریخ عرضه‌ی این دستگاه در بازارهای بین‌المللی هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات