اولین تصاویر وان‌پلاس 11 پرو با طراحی جدید دوربین‌ها و اسلایدر هشدار

دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
درحالی‌که تا رونمایی سری جدید گوشی‌های وان‌پلاس 11 مدت زیادی باقی مانده، تصاویر رندری از مدل پرو با طراحی جدید دوربین‌ها و دکمه‌ی محبوب Alert Slider منتشر شده است.
تبلیغات

امسال، وان‌پلاس گوشی‌هایی مثل وان‌پلاس 10 پرو و وان‌پلاس 10R و وان‌پلاس 10T را روانه‌ی بازار کرد. تمامی این محصولات فقط بخشی از سری گوشی‌های پرچم‌دار وان‌پلاس 10 بوده است. ازآن‌‌جاکه وان‌پلاس همه‌ی محصولات اصلی خود در سال ۲۰۲۲ را عرضه کرده است، کم‌کم خود را برای سری بعدی پرچم‌دارش در سال آینده آماده می‌کند.

چند روزی است شایعه‌هایی درباره‌ی گوشی وان‌پلاس 11 پرو در انجمن‌های اینترنتی چینی دست‌به‌دست می‌شوند؛ ولی هیچ‌کدام حاوی جزئیات خاصی نبودند. اکنون وب‌سایت Smartprix با همکاری OnLeaks تصاویری منتشر کرده است که می‌تواند طراحی گوشی وان‌پلاس 11 پرو، یکی از پرچم‌دارهای سال ۲۰۲۳ وان‌پلاس را به ما نشان دهد.

گوشی وان‌پلاس ۱۱ پرو oneplus 11 pro

تصاویر منتشرشده می‌تواند شما را به‌یاد بعضی از ویژگی‌های محبوب، ولی فراموش‌شده‌ در وان‌پلاس 10T بیندازد؛ ویژگی‌هایی مثل دکمه‌ی Alert Slider و حسگرهای شرکت هاسلبلاد. درحالی‌که گوشی‌های سری وان‌پلاس 10 چنین قابلیت‌هایی نداشتند، انتظار می‌رود وان‌پلاس دوباره ویژگی‌های مذکور را در گوشی وان‌پلاس 11 پرو بگنجاند. نکته دیگر اینکه تصاویر منتشرشده براساس نمونه‌های اولیه‌ی گوشی‌های وان‌پلاس طراحی شده‌اند و ممکن است محصولات نهایی با تصاویر فعلی متفاوت باشند.

با نگاهی به این رندرها، باید انتظار گوشی هوشمند زیبا و خوش‌ساختی را از وان‌پلاس 11 پرو داشته باشیم که از طراحی کلاسیک بهره‎‌مند است. لوگو وان‌پلاس روی قاب پشتی گوشی مشاهده می‌شود و طراحی جزیره‌ای دوربین‌ها نیز با ظاهر کپسولی دچار تحول شده است.

در این قسمت، برآمدگی گِردی به‌چشم می‌خورد که سه دوربین به‌همراه فلش و برند هاسلبلاد در آنجا خوش کرده‌اند. بنابراین، به‌نظر می‌رسد همکاری وان‌پلاس و هاسلبلاد فقط حقه‌ای تبلیغاتی برای افزایش فروش نبوده است و هر دو شرکت برای بهبود دوربین گوشی‌های پرچم‌دار وان‌پلاس همکاری تنگاتنگی دارند.

گوشی وان‌پلاس ۱۱ پرو oneplus 11 pro

یکی دیگر از قابلیت‌های محبوبی که در دو سری قبلی گوشی‌های پرچم‌دار وان‌پلاس حذف شده بود، دکمه‌ی Alter Slider است که مجدداً به وان‌پلاس 11 پرو باز می‌گردد. به‌جرئت می‌توان گفت دکمه‌ی Alter Slider یکی از ویژگی‌های محبوبی بود که گوشی‌های وان‌پلاس را از رقبا متمایز می‌کرد. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که تنها مدل‌های پرو گوشی‌های وان‌پلاس از این قابلیت بهره‌مند خواهند شد.

گوشی وان‌پلاس ۱۱ پرو oneplus 11 pro

همچنین، انتظار می‌رود گوشی وان‌پلاس 11 پرو به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 مجهز باشد که سرعت و بازدهی بیشتری در‌مقایسه‌با مدل‌های قبلی دارد. درحال‌حاضر، اطلاعات اندکی از مشخصات گوشی‌های مذکور دردسترس است و باید برای دریافت اطلاعات بیشتر همچنان منتظر شایعات و اخبار رسمی بمانیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات