P60 پاکت؛ پاسخ احتمالی هواوی به گلکسی زد فلیپ 4

پنج‌شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اطلاعات جدید طراحی بدنه و ظرفیت باتری Huawei P60 Pocket در سایت TENAA فاش شد و نشان داد این دستگاه احتمال رقیب گلکسی زد فلیپ ۴ خواهد بود.
تبلیغات

ششم سپتامبر، یعنی تنها یک روز قبل از رونمایی سری آیفون ۱۴ اپل، هواوی رویداد بزرگ ۲۰۲۲ خود را در چین برگزار خواهد کرد. در جریان مراسم مذکور این شرکت چینی سری میت ۵۰ هواوی را معرفی می‌کند اما پیش‌بینی می‌شود حداقل چهار گوشی هوشمند دیگر نیز به نمایش گذاشته شوند که شاید همه‌ی آن‌ها اعضای خانواده میت نباشند.

به گزارش گیزچاینا، دستگاه جدیدی موفق به دریافت گواهی TENAA شده است که طراحی تاشو دارد. آیا احتمال دارد محصول مذکور هواوی P60 پاکت باشد که درواقع جانشین اولین گوشی هوشمند تاشو هواوی، هواوی P50 پاکت، محسوب می‌شود؟

هواوی P50 پاکت دسامبر سال گذشته معرفی شد. این گوشی دارای مشخصات راضی‌کننده‌ای بود. حال که چندین ماه از قدم گذاشتن این محصول به دنیای فناوری گذشته، تعجب نمی‌کنیم نسل بعدی آن، Huawei P60 Pocket را مشاهده کنیم. جانشین محصول یادشده دارای شماره مدل BAL-AL80 است.

متأسفانه، مشخصات هواوی P60 پاکت در فهرست جدید TENAA موجود نیست. شاید طی چند روز آینده فهرست مذکور با مشخصات این دستگاه به‌روز شود. دیدن دستگاه تاشوی جدیدی از هواوی اتفاقی جذاب است زیرا می‌توانیم ببینیم در نهایت این شرکت چه مشخصاتی را به نسل جدید اضافه می‌کند.

تصاویر منتسب به هواوی پی ۶۰ پاکت در سایت TENAA

یکی از معدود اطلاعات به دست آمده از هواوی P60 پاکت، باتری ۴۲۶۰ میلی‌آمپرساعتی آن است که ظرفیتی بیشتر از تمام رقبای هم‌رده دارد. شرکت مذکور می‌تواند تهدیدی جدی برای سامسونگ ایجاد کند. گلکسی زد فلیپ ۴ و موتو ریزر ۲۰۲۲ به ترتیب باتری‌‌هایی با ظرفیت ۳۷۰۰ و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارند. بنابراین، وقتی در مورد ظرفیت باتری صحبت می‌کنیم، این تاشوی جدید بهترین در نوع خود خواهد بود.

احتمالاً در طراحی هواوی P60 پاکت از شیشه و نوعی چرم مصنوعی استفاده شده و این دستگاه آرایه‌ی دوربین سه‌گانه دارد. اگر به یاد داشته باشید، P50 Pocket یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز اولتراواید با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی دیگر داشت.

علاوه بر گوشی Huawei P60 Pocket، گوشی هوشمند میان‌رده‌ی مرموز دیگری با شماره مدل CHA-AL80 نیز گواهی TENAA را دریافت کرد. این گوشی باتری‌‌ای با ظرفیت ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعت دارد. هر دو دستگاه آخرین نسخه HarmonyOS را اجرا خواهند کرد.

بهتر است اشاره کنیم که این دستگاه همچنین می‌تواند نوع جدیدی از Huawei P50 Pocket باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات